Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:12
Iedereen die lekker goedkoop bij kpn zat omdat je een oud debitel abonnement had.
Mij hebben ze net wijs gemaakt dat je maximaal 2 jaar met die zelfde abonnement bij kpn kan blijven.
Echter de voordeel die je had word stilletjes weg gehaald zonder waarschuwing! (want dat stond in contract...)
Waardoor ik nu 3 maanden 2x zoveel betaal als voorheen.

Dus hierbij iedereen met een oud debitel abonnement je bent gewaarschuwd, want KPN heeft niet de klant vriendelijkheid om dit zelf te doen.
Want het stond in een briefje dat je 2 jaar geleden hebt gekregen.

[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 02-01-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Haas_nl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:35:
Want het stond in een briefje dat je 2 jaar geleden hebt gekregen.
Dan hebben ze je toch gewaarschuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:12
Marly schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:37:
[...]

Dan hebben ze je toch gewaarschuwd?
Misschien lullen ze wel uit hun nek. Kan het namelijk moeilijk controleren, en of het rechtsgeldig is om zo mijn contract aan te passen weet ik ook niet. Ik ga er verder ook geen moeite voor doen om het na te pluizen, het feit blijft dat ik er niks aan kan doen behalve andere mensen waarschuwen. Dus dat doe ik hierbij.
Hoop dat het iemand helpt.

Of het netjes is om zo met je klanten om te gaan dan lijkt me niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Haas_nl op 02-01-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:06

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

kun je niet gewoon je abonnement opzeggen en een nieuw abonnement nemen? Ik geloof dat je sinds een jaar gewoon je abonnement op kunt zeggen daar dit niet meer je eigenlijke abonnement is. Het feit dat KPN het om heeft gezet naar een duurder abonnement is klote, maar wel aangegeven.
Haas_nl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:41:
[...]

Feit blijft dat ik er niks aan kan doen behalve andere mensen waarschuwen. Dus dat doe ik hierbij.
Hoop dat het iemand helpt.
Ik denk ook niet dat je de enige bent het is natuurlijk lastig om te kijken of iets legitiem is of niet. Het is in ieder geval wel netjes dat je andere mensen welke hetzelfde probleem kunnen krijgen even een waarschuwing geeft.

[ Voor 45% gewijzigd door KingTenteehje op 02-01-2012 22:43 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"