Sinds vandaag aan het stoeien met een LED Cinema 27"op een pc.
De situatie:
Dell E6520 -> Atlona AT-DP400 -> LED Cinema 27"
Standaard geeft hij maar 1280x720. Als ik via Nvidia control panel een custom resolutie ingeef van 2560x1440 dan pakt hij deze wel maar het beeld past niet zeg maar. Als ik de Start knop wil zien moet ik eerst een naar beneden scrollen.
Wat ik al geprobeerd/gecheckt heb:
1) De Dell kan 2560x1440 over DVI weergeven (hij zit in een docking station)
2) Atlona AT-DP400 om deze reso door te geven. (Dual link DVI -> Mini Displayport converter)
3) Nvidia driver ge-update naar de nieuwste
Scalling opties bij Nvidia aangepast naar believen maar geen verhelpt het probleem.
4) Applecontrolpanel uitgeprobeerd maar deze doet alleen brightness
5) Google -> aantal mensen waar het zo werkt en bij andere weer niet.
Op zich werkt het ook wel maar het beeld past er niet op. Hoe kan dit en hoe krijg ik het voor elkaar dat hij gewoon de native resolutie goed weergeeft?
De situatie:
Dell E6520 -> Atlona AT-DP400 -> LED Cinema 27"
Standaard geeft hij maar 1280x720. Als ik via Nvidia control panel een custom resolutie ingeef van 2560x1440 dan pakt hij deze wel maar het beeld past niet zeg maar. Als ik de Start knop wil zien moet ik eerst een naar beneden scrollen.
Wat ik al geprobeerd/gecheckt heb:
1) De Dell kan 2560x1440 over DVI weergeven (hij zit in een docking station)
2) Atlona AT-DP400 om deze reso door te geven. (Dual link DVI -> Mini Displayport converter)
3) Nvidia driver ge-update naar de nieuwste
Scalling opties bij Nvidia aangepast naar believen maar geen verhelpt het probleem.
4) Applecontrolpanel uitgeprobeerd maar deze doet alleen brightness
5) Google -> aantal mensen waar het zo werkt en bij andere weer niet.
Op zich werkt het ook wel maar het beeld past er niet op. Hoe kan dit en hoe krijg ik het voor elkaar dat hij gewoon de native resolutie goed weergeeft?