Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] 301 moved permanently

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:08
Het laatste half jaar heb ik sporadisch, soms 1 maal per week en dan weer een maand niet, last van een 301 error als ik een link naar tweakers volg. In het begin een paar keer gehad bij linkjes die ik doorgestuurd kreeg van vrienden (allemaal naar de pricewatch). Maar vandaag kreeg ik het ook bij een topic op GoT namelijk deze. Er word daar in de 2e post gelinkt naar een artikel op Tweakers.net.

Ik krijg dan dit verhaal
code:
1
2
3
4
Moved Permanently

The document has moved here. 
Apache Server at tweakers.net Port 80

Waarbij "here" verwijst naar precies dezelfde link en dus ook weer dezelfde foutmelding oplevert.

Ik heb dit probleem eigenlijk alleen gehad onder opera (nu versie 11.60 maar het gebeurt al een goed half jaar). Cookies, history en cache deleten mag niet baten. Ik kom onder opera gewoon niet meer bij die link. Andere browsers gebruik ik nooit dus daar kan ik ook weinig over zeggen. Maar als ik het met die specifieke link probeer in een andere browser (ingelogd onder mijn username) gaat het allemaal goed.

Ik heb dit overigens ook op meerdere pc's. Een xp bak op mijn werk. En mijn laptop en htpc (beiden win7).

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat is dan een bug in je browser mbt de encoding van de '(' en ')' je browser zal wel niet naar de juiste url willen gaan, en op die manier een redirectloop beginnen (iets wat wij ook wel op zouden kunnen checken denk ik?)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

hmmz, die bug heb ik ooit al eens gefixed, maar waarschijnlijk alleen specifiek voor de pricewatch :P

Intentionally left blank

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:08
Ik weet niet meer precies wanneer de laatste keer was dat ik er last van had bij de pricewatch. Is al zeker een maand geleden. Zal het wel even in de gaten houden. Ik weet niet wanneer je hem gefixt zou moeten hebben?

offtopic:
Hoe bevalt de 7e verdieping? :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar had ik het niet goed genoeg gefixed; bij deze wel - ik zal kijken of ik dat eerdaags in een tussenrelease kan meenemen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.