Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Onze dvd-speler is stuk. Nu wil ik hiervan gebruikmaken door een blu-rayspeler aan te schaffen. Dit is wat ik zoek:

- aansluitbaar op tv
- speelt DVD, Blu-ray, CD
- speelt op tv bestanden vanaf desktop
- optioneel: speelt radio
- optioneel: toegang tot youtube e.a.

De betreffende desktop is via een netgear router draadloos verbonden met een upc modem.

Waar ben ik naar op zoek? Is dit een blu-ray speler? Zo ja, welke? Waaraan moet deze voldoen? Of zoek ik eerder een mediaspeler? En dan ook: welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het algemeen beleid #topicplaatsen

Sorry, meer heb ik even niet toe te voegen anders dan dat GoT een mooi naslagwerk vormt en dat je daar geen pagina van hebt gelezen, lijkt het.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor mijn summiere topic. Ik zou graag meer informatie geven, maar ik weet niet precies welke. Voor zover ik tot nu toe heb gevonden, zou ik ervoor moeten zorgen dat de blu-rayspeler DLNA heeft. Klopt dat? Dit zou nodig zijn om content uit te wisselen tussen apparaten. Maar omdat ik hierover ook las, dat een apparaat dan wel DLNA-gecertificeerd moet zijn, en ik bv niet weet of mijn desktop of router dit is, haakte ik op dit gebied snel af.

Wat ik ook heb geprobeerd is producten te vergelijken. Via http://tweakers.net/price...8004;286271;282943;254616 koos ik 4 LG blu-ray spelers. Maar daar kom ik dus ook niet echt uit, omdat ik niet weet of de speler voor mijn doeleinden over wlan moet beschikken of over ethernet.

Daarom ook mijn vraag, waarop ik hoopte dat er een eenvoudig antwoord was. Ik zal iig even verder zoeken hier of ik er meer over kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

"Wat moet ik kopen"-topics doen we niet aan. Simpel. :)

Dat zou je ook moeten weten, aangezien je hier al een aantal jaren meeleest. ;)

Zie ook Het algemeen beleid

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.