Full HD Plasma/LCD/LED TV +400hz en kleiner dan 42" ??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nog de beste wensen iedereen!

Ik zit er aan te denken om de Panasonic TXP42S30 aan te schaffen. Het enige bezwaar wat ik heb is het formaat..(42"=107cm). Ik heb nu namelijk een oude TV die incl.ombouw 86cm is (34")..
Daarnaast ben ik een beetje "bang" voor lipsync problemen icm met mijn PlayonHD en Marantz DVD speler.

Zijn er nog andere (kleinere) alternatieven? (ik wil graag full HD en +400hz)
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoever je er vanaf zit,maar een full hd tv 42inch kan al op 2,5 a 3 meter kijkafstand,tis maar net wat je prefereert.

Dat werkt anders,als een oude beeldbuis tv...Door de resolutie kan je veel dichter erop zitten,plus vooral een plasma geeft niet zoveel helderheid als een beldbuis tv.Het is wat zachter aan de ogen,ook op groot formaat.

Als je er er meer als 3 meter afzit(3,5 a 4 meter),zou ik persoonlijk nog groter overwegen,b.v een 46 of 50 inch).

Let wel het is natuurlijk persoonlijk,maar ik kan gerust stellen dat een grote tv snel went....ook al lijkt ie in het begin wat groot.Ik ken er genoeg die een tv gekocht hebben omdat ze bang waren dat ie te klein was,maar achteraf toch nog een groter scherm hadden gewild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu ongeveer 3m van de TV vandaan. Hij lijkt idd wel erg groot ;)
overigens ben ik nog wel een beetje "bang" voor lipsync problemen icm met mijn PlayonHD en Marantz DVD speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Vanwaar die eis van 400 Hz? Dat is toch allemaal maar softwarematig geregeld. Sterker nog, als je bang bent voor lipsynch wil je juist minder van dat soort software hebben draaien. Overigens neem ik wel aan dat je naast de toekomstige TV en de Marantz DVD en PlayonHD nog een home cinema hebt staan? Want anders kan je geen last van lipsynch hebben aangezien de interne speakers altijd met het beeld in synch staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.