Hoi allemaal, ik heb vandaag de V18 software voor mijn siemens C35i gedownload van http://www.bierut2.republika.pl/ nu wilde ik hem updaten, heb een datakabel van www.stuntprijzen.net, als ik nou wil updaten krijg ik steeds de error: "error connecting mobile with EGold" what does this mean??? Aliens are trying to acces my phone [LOL], nee effe serieus, what is hier het probleem, kan iemand mij helpen?
Oh ja, ik heb nu siemens firmware versie v5 en die suckt nogal, en om mijn telefoon nou naar zoetermeer te sturen
, ik doe het liever zelf, en om nou naar zoetermeer, te gaan, ik woon in zuid-limburg, dus ook niet echt een gangbare optie,
*in zoetermeer ligt de siemens service centrale die je firmware versie update
*in zoetermeer ligt de siemens service centrale die je firmware versie update
Verwijderd
vraagje klinkt misschien dom maar wat heb ik aan nieuwe firmware kan ik dan andere opties erop zetten ofzo:?
nou, het is me gelukt, ik was de telefoon vergeten aan te zetten[LOL] en de nieuwe firmware versies zorgen voor dat je batterij langer meegaat, extra functies zoals contrast instellen, had mijn v5 niet, het geluid kan harder, licht is feller, en voor de rest moet ik et nog effe uitzoeken, en woorden zijn veranderd, eerst was het accu-onderhoud, nu is het batt.-onderhoud
Verwijderd
ben de site net aan het bekijken en merk dat mijn pools toch zeer verslechterd isOp donderdag 22 maart 2001 21:34 schreef Jaromir het volgende:
nou, het is me gelukt, ik was de telefoon vergeten aan te zetten[LOL] en de nieuwe firmware versies zorgen voor dat je batterij langer meegaat, extra functies zoals contrast instellen, had mijn v5 niet, het geluid kan harder, licht is feller, en voor de rest moet ik et nog effe uitzoeken, en woorden zijn veranderd, eerst was het accu-onderhoud, nu is het batt.-onderhoud
Verwijderd
Heb je voor zo'n update een speciale kabel nodig?? Ik heb van die site de 1604 versie voor de S35 gedownload. swupinst.exe vindt de telefoon gewoon.
De update vindt de telefoon ook, schakelt de telefoon uit, en kan hem vervolgens niet meer vinden. Ligt dat aan de kabel of doe ik iets fout??
De update vindt de telefoon ook, schakelt de telefoon uit, en kan hem vervolgens niet meer vinden. Ligt dat aan de kabel of doe ik iets fout??
SIEMENS AG SWUP SoftWareUpdateProgram V1.83 Mar 3 2000 , 19:17
Ini-FILE: .\SWUP.INI
Software from 29.11.00 at 13:04:33 will be updated
tested: 100%
Switching off mobile ...
tracecable with V4!
trying to connect to mobile with EGold-Boot-Strap-Loader
error connecting mobile with egold!
Als er staat trying to connect to EGold moet je effe de telefoon aanzetten (op de rooie knop effe inhouden) en hij begint met flashen
Verwijderd
Even de PIN code uitgezet, en toen deed ie het wel.... BTW iem. een link naar een versie 16 firmware met nederlandse taal???
(dit is geloof ik de oosteuropese versie ofzo; engels, duits, hongaars, pools, russisch(?), sloveens, tsjechisch, turks en nog wat onleesbare talen)
Ik kan die 1603 nog wel proberen (wat is het verschil btw??) maar die site is #%$W%-traag
(PS modjes, als ik niet naar deze link mag vragen haal dan maar weg ofzo)
(dit is geloof ik de oosteuropese versie ofzo; engels, duits, hongaars, pools, russisch(?), sloveens, tsjechisch, turks en nog wat onleesbare talen)
Ik kan die 1603 nog wel proberen (wat is het verschil btw??) maar die site is #%$W%-traag
(PS modjes, als ik niet naar deze link mag vragen haal dan maar weg ofzo)
Pagina: 1