Hier mijn situatie:
Proc: AMD Phenom II X2 555BE
Mobo: Asus M4A88T-M (laatse bios rev. 2403)
Geheugen: 4GB 1333mhz A-data
Nu probeer ik mijn processor te unlocken in bios en hierbij maar ik gebruik van de ACC en de unleash functie.
Maar als ik alles op manuel zet ipv auto zegt de ACC dat ik 6 cores kan unlocken? Dit lijkt me toch niet goed ik kan namelijk core 2,3,4,5 en 6 aan of uitzetten? Maar alles wat ik ook probeer al zet ik ze allemaal op off. De pc boot gelijk niet meer blijft hangen op een zwart scherm.
Is dit gewoon dat de processor niet wil? Maar het vreemde lijkt me hij moet dan toch wel booten met 1 core?
Heb ook de multi op zijn laagst gezet en dan de ACC werkt ook niet.
Heb ook de v-core op 1.4v gehad en nb op 1.2... Beiden helpen niets.
Weet iemand toevallig iets wat ik over het hoofd zie of wat ik verkeerd doe?
Proc: AMD Phenom II X2 555BE
Mobo: Asus M4A88T-M (laatse bios rev. 2403)
Geheugen: 4GB 1333mhz A-data
Nu probeer ik mijn processor te unlocken in bios en hierbij maar ik gebruik van de ACC en de unleash functie.
Maar als ik alles op manuel zet ipv auto zegt de ACC dat ik 6 cores kan unlocken? Dit lijkt me toch niet goed ik kan namelijk core 2,3,4,5 en 6 aan of uitzetten? Maar alles wat ik ook probeer al zet ik ze allemaal op off. De pc boot gelijk niet meer blijft hangen op een zwart scherm.
Is dit gewoon dat de processor niet wil? Maar het vreemde lijkt me hij moet dan toch wel booten met 1 core?
Heb ook de multi op zijn laagst gezet en dan de ACC werkt ook niet.
Heb ook de v-core op 1.4v gehad en nb op 1.2... Beiden helpen niets.
Weet iemand toevallig iets wat ik over het hoofd zie of wat ik verkeerd doe?