Drivers Probleem

Pagina: 1
Acties:

• BobMarley
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik heb een Dell Inspiron N5110

Ik heb sinds vandaag een heel raar probleem.

Ik heb paar uur geleden via Opslagbeheer mijn C: Windows Schijf Vergroot van 100GB naar 250GB. Omdat deze helemaal vol was, 4.00kb was er maar over
Deze ruimte heb ik van de D schijf genomen en overgezet naar de C schijf.

Dit was binnen een paar sec al gedaan. In 1e instantie leek alles het goed te doen.

Pas toen ik de lappie opnieuw startte stuitte ik op 3 problemen. Namelijk Driver Problemen.

Me Wifi Controller Driver: Intel (r) Centrino(r) Wireless N 1030 deed het niet volgens apparaatbeheer.
Krijg de melding: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Een gekoppeld stuurprogramma is niet gestart. Klik voor meer informatie op het tabblad Stuurprogramma en klik vervolgens op Details.

Hetzelfde geld ook voor de Standaard Enhanced PCI naar USB- Hostcontroller
Melding: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Een gekoppeld stuurprogramma is niet gestart. Klik voor meer informatie op het tabblad Stuurprogramma en klik vervolgens op Details.

3e probleem is bij: Renesas Electronics USB 3.0 Host Controller.
Daar is de melding:
De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)

Je zou zeggen, los het probleem op door deze drivers opnieuw te downloaden en te installeren!
Heb ik gedaan!
Ik heb ze allemaal 1 voor 1 verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd!
De 2e laatste doen het nog steeds niet, krijg steeds zelfde melding!

Bij de 1e driver, Wifi is het heel anders, Elke Reboot van de Laptop is de Wifi Driver die ik net heb dus geinstalleerd verdwenen. Ik moet elke keer driver opnieuw installeren, anders doet met Wifi Het niet! Heel Raar!
Word er gek van!

Ik heb ook geen BackUp gemaakt voordat ik de shijf vergrootte.
DUs ik kan niet terug herstellen naar 5 uur geleden, voordat de uitbreiding plaats vond!

Ik heb ook de files van alle 3 Hardware in de System32 map vervangen met de files die ik recentelijk van de Dell Site heb gedownload!
Nog steeds geen oplossing

Betekent dit dat ik Windows opnieuw moet installeren??

Ik heb Windows 7 Ultimate X64
Inspiron R15 (N5110) from USA

8)7

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
BobMarley schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:40:
Ik heb een Dell Inspiron N5110

Ik heb paar uur geleden via Opslagbeheer mijn C: Windows Schijf Vergroot van 100GB naar 250GB. Omdat deze helemaal vol was, 4.00kb was er maar over
Deze ruimte heb ik van de D schijf genomen en overgezet naar de C schijf.

Dit was binnen een paar sec al gedaan. In 1e instantie leek alles het goed te doen.
Binnen een paar seconde kan volgens mij niet, als het wel kan is dit nieuw voor mij.
Welke software heb je gebruikt?

Doe eens een scandisk (chkdsk) op de harde schijf.