Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tijd voor echte berichten.

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:24
Hallo Redactie,

Het is weer eens tijd dat jullie goede nieuwswaardige berichten gaan posten, zonder Jerry Springer gehalte. Ik weet het, het is goed voor de bezoekerscijfers om Apple of Samsung berichten te posten, om zodoende weer het gevecht levendig te houden, maar nieuwswaarde heeft het niet. Misschien is het een idee om de samenstelling van de berichten zo aan te passen dat het wat minder Vlambaar is.
Ik zie genoeg opmerkingen in de reacties op de FP, maar nog geen draadje in dit forum om even tegen jullie schenen te trappen. Bij deze.
Er zijn genoeg nieuwsberichten die eigenlijk geen reet meer met nieuws te maken hebben, maar gewoon lijken neergezet om reacties los te weken. Tuurlijk, een bericht zonder reacties is natuurlijk net zo waardeloos.
Maarja, om nou te gaan flamen (iets waar de meeste reacties op gedownmod worden), dat is toch ook niet nodig? Tenzij het natuurlijk de bedoeling is om op NUjij niveau te belanden. Dan doen jullie het goed.
Ik kan me voorstellen dat jullie dat niet nastreven.
Either way, de kwaliteit van Tweakers is best achteruit gegaan. Heeft natuurlijk deels te maken met de bezoekers, maar die komen toch ergens op af. Je weet het: stront trekt vliegen aan.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

We houden hier helemaal niet van Jerry Springer of andere flamewars, en je door geen enkel feit geschraagde 'argumentatie' is helaas wel van dat niveau. Doen we dus niet aan mee.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.