Toon posts:

Geluid bij MSI 460 GTX Twin Frozr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze videokaart sinds februari 2011. Maar nu maakt hij sinds een paar weken lawaai.
Het is de ventilator die het dichtst tegen de voorkant van de pc ligt die het lawaai maakt.

Het lawaai komt gewoon op voor een paar minuten en verdwijnt dan weer. Soms blijft het lawaai dan wat langer hangen...

Ik heb dan met een compressor het stof er van tussen gedaan, maar het lawaai blijft.

Nu had ik gehoord dat je de bearing van de ventilator moet smeren, maar ik zou niet weten hoe ik daar bij geraak.

Of is dit een fout van de kaart zelf?

Alvast bedankt

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Uit je verhaal lijkt het wel alsof er een lager van je fan stuk is, of loopt je fan toevallig toch ergens tegen aan ?
Verder schrijf je dat je kaart uit februari 2011 komt, dus heb je nog recht op garantie een mooi moment om daar misschien gebruik van te maken. :9

Misschien heeft iemand anders nog een goede tip voor je, maar ik vind het erop lijken dat een lager van je fan stuk is.

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 01-01-2012 20:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat de fan ergens tegen komt.

Ik heb al een mail gestuurd naar de winkel, dus wacht hun antwoord nog af.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:31:
Ik denk niet dat de fan ergens tegen komt.

Ik heb al een mail gestuurd naar de winkel, dus wacht hun antwoord nog af.
Iets denken of iets zeker weten is natuurlijk een groot verschil. Ik zeg dat niet om je op je woorden te pakken, maar kijk echt even of dit niet het geval is. Zonde natuurlijk als later blijkt dat je het zelf had kunnen oplossen en hem dus niet had hoeven opsturen/terug brengen naar de winkel. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 01-01-2012 23:37 ]