Horizontale lijnen flicker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 15:53
Hallo

Elke game die ik speel met DirectX9.0c of lager heeft last van dit probleem, nieuwere games hebben dit probleem niet. Ik krijg horizontale flicker te zien in fullscreen mode (windowed heeft hier geen last van). Het flikkeren gaat bij sommige games alleen bij de HUD-textures of menu (GTA IV), maar bij andere games worden ook objecten slachtoffer: objecten flikkeren en dingen erachter worden zichtbaar.

Ik heb geen idee waar dit door komt. Drivers installeren, DirectX herinstalleren, andere resoluties, niks werkt.

Halp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Geprobeerd om alle drivers te verwijderen incl je huidige, te herstarten en dan opnieuw de laatste drivers te installeren?

Misschien de Refresh Rate aanpassen?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedme
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb je een AMD videokaart? Dan zou de Adaptive Anti Aliasing wel eens de boosdoener kunnen zijn. Probeer het eens op een andere AA-setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zou beginnen met je system-specs eens te posten.

Heb je ook kunnen testen met een andere/oudere videokaart? Heb je in je drivers al gekeken of er niet een profile kan worden aangemaakt waarbij bepaalde "nieuwe features" kunnen worden uitgezet? Wat zegt de leverancier/producent van het spel ervan op zijn/haar eigen support-forums?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wat MAX3400 al zegt, geef wat meer info want nu kunnen we je ook niet helpen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream