Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438594

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een MSI X48C Platinum moederbord en wil het goede geheugen op hebben zodat het optimaal draait/

Ik heb er in iedergeval een core2duo E8400 3.0Ghz processor voor en ik had een Kingston HyperX 8Gb DDR3 voor aangeschaft maar ik heb begrepen dat dit setje niet word herkent en dus niet werkt en ik heb het er ook op gehad en inderdaad hij gaat elke 5 seconde aan en uit.

Is er iemand die mij kan vertellen welk geheugen het beste werkt op dit moederbord,zou Crucial ballistix tracer werken op dit bord want ik heb namelijk een Corsair 600T White kast met plexiglas paneel en vind het dus leuk om de crucial te gebruiken vanwege de LEDs.

Dus ik hoor het graag van jullie en waar ik het goedkoop kan kopen.

Alvast bedankt en ik wens jullie allemaal een gezond en fijn 2012.
Groetjes,Morqyo66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste fabrikanten van moederborden maken een QVL of test lijst aan van geheugen dat werkt in combinatie met het moederbord, heb je al op de site van MSI gekeken?
Voor prijzen kun je terecht in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Was even zoeken, maar hier is de QVL: http://www.msi.com/file/test_report/TR10_1393.pdf

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:12
Hm, heb je nog een ander setje waar je mee op kan starten? dan kan je daarmee de timings en voltages instellen zodat ie misschien wel werkt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438594

Topicstarter
Hey jongens, bedankt voor jullie reactie`s.Ikkan weer even verder en ik had QVL ook al gevonden en ga dat even op mijn gemak even doorspitten.