Beton is koel. Een Alpha is koeler.
Normaal gezien kan je in bestandsnamen spaties aangeven, dus het bestand "Ik heb spaties.gif" kan dus. Je moet het dan wel aanvragen met %20 op de plaatsen van de spaties dus: "Ik%20heb%20spaties.gif"
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Er mogen geen spaties in URL's zitten, dus ook niet in de bestandsnaam van je plaatje, aangezien die deel is van de URL van het plaatje.
Als dit in de FAQ moet, dan kunnen ze er ook wel bij gaan zetten, dat je een voedingsbron moet aansluiten op je computer om hem te kunnen gebruiken voor GoT
[edit]zo beter HlpDsK
Als dit in de FAQ moet, dan kunnen ze er ook wel bij gaan zetten, dat je een voedingsbron moet aansluiten op je computer om hem te kunnen gebruiken voor GoT
[edit]zo beter HlpDsK
Jonny kan er natuurlijk wel flauwe grappen over gaan maken, maar gisteren werd mijn user icon afgewezen door de server "omdat 'ie zogenaamd te groot was"...
Nadat ik vervolgens niets aan het plaatje had veranderd (alleen de spatie uit de bestandsnaam had gehaald) slikte de server hem wel...
Nadat ik vervolgens niets aan het plaatje had veranderd (alleen de spatie uit de bestandsnaam had gehaald) slikte de server hem wel...
Beton is koel. Een Alpha is koeler.
Verwijderd
Die info stond er toen dus nog niet bij.
Op de manier waarop het in je eerste post staat zie ik dat niet.
Maar dus serieus, er gebeuren inderdaad wel eens wat vreemde dingen met dat uploaden.
No offence dus hoor
Op de manier waarop het in je eerste post staat zie ik dat niet.
Maar dus serieus, er gebeuren inderdaad wel eens wat vreemde dingen met dat uploaden.
No offence dus hoor
Pagina: 1