Toon posts:

Proassist telefoon gestolen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Mijn iPhone 4 is gevallen vorige maand, en direct aangemeld bij proassist en op laten halen. Ik kreeg een leentoestel, de HTC smart.
Deze is vannacht gestolen.. Hoe zit dat met de verzekering, en als ik aangifte doe? ben ik dan aansprakelijk, of valt dit ook onder de verzekering?

Daan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

a) Eerst aangifte doen, dan hier komen.
b) ProAssist bellen met de aangifte en de situatie.
c) Kleine letters van je originele contract met ProAssist doornemen.
d) Je eigen verzekeringen eens doornemen of het gedekt is.

Ik denk dat ProAssist hier voor verzekerd is; probleem is dat je mogelijk ergens was waar je een verzekeringsrisico liep en dus niet verzekerd bent.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

Volgens mij (moet) (kan) je dan zelf voor een vervangende (soortgelijke/simlockvrije) smartphone zorgen. Is vaak goedkoper dan dat zij er eentje kopen. Maar goed blijft vervelend..

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:04
Meer iets voor het Shopping Forum :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:43
Heb dit jaren geleden met proassist aan de hand gehad, mijn Nokia 3310 leentoestel ging toen kapot.

Kreeg ik een rekening van een paar honderd gulden. Heb ik toen geweigerd te betalen, wel wat dreigbrieven gehad maar steeds aangegeven dat ik het niet eens was met de gang van zaken en dat ik niet zou betalen. Uiteindelijk hebben ze het kwijtgescholden.

Het is toch te gek voor woorden dat je terwijl je verzekerd bent een leentoestel krijgt en dat deze dan niet is verzekerd. Ze kunnen hoogstens nog een keer het eigen risico in rekening brengen.

Heb het wel eens aan de hand gehad met een leen auto van de schade herstel, daar ontstond schade aan(terwijl ik hem ergens had geparkeerd). Dit heb ik bij de verzekering aangeven en het werd behandeld als een nieuwe schade op mijn eigen verzekering, wel met gevolgen voor no-claim e.d..

[ Voor 40% gewijzigd door borgdaville op 06-01-2012 11:09 ]

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...