Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

N53SV-SZ404V doet raar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een poosje een prachtige laptop in mijn bezig; een Asus N53SV-SZ404V.
Maar sinds een paar dagen doet hij niet zoals hij het hoort te doen, ik zal wat fouten beschrijven:
- Als ik mijn laptop opstart, moet ik inloggen, gaat goed. Dan krijg ik mijn bureaublad te zien, en zegt hij dat windows verkenner het niet meer doet, en dat hij opnieuw op moet starten. Dit herhaalt zich 6x of meer, en dan opeens doet hij het weer.
- Mijn volumeknop (linksboven zitten 5 functieknoppen, waaronder volume up en down) doen het niet meer! Ze reageren gewoonweg niet.
- Een probleem wat onderhand wel verholpen is, maar ik noem het toch. Ik gebruik Google Chrome. Toen ik op Chrome klikte, gebeurde er niks. De afbeelding lichte op, en toen ging dat weer weg. Ik kon Chrome niet opstarten. Ik heb via Internet Explorer Chrome opnieuw gedownload en nu doet hij het weer...

Ik heb 4 dagen geleden met CCleaner mijn computer opgeschoond, kan dit het probleem zijn? Zo ja, hoe moet ik dat terugzetten?

Kan iemand mij helpen?!

Gr, Rick

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 22:56
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:57:- Mijn volumeknop (linksboven zitten 5 functieknoppen, waaronder volume up en down) doen het niet meer! Ze reageren gewoonweg niet.
ATK (van Asus site) driver opnieuw installeren.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

System Restore Point terugzetten van voordat je CCleaner gebruikt hebt?
sfc /scannow al geprobeerd?

Mis een beetje wat je zelf al aan basis-troubleshooting hebt gedaan; welke stappen je daarvoor hebt genomen in het OS (welk OS??), wat daar de resultaten van waren en in hoeverre je bepaalde meldingen krijgt/vind in je Eventlog en waarom je die niet kan/wil oplossen.

Topic had waarschijnlijk in Windows Clients gemoeten :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
@MAX3400:
Ik heb gekeken in event logboek. Hierin stonden allemaal fouten.Wat ik hiermee moest wist ik niet, vandaar deze post.
En wat is sfc / scannow ?

En dit is mijn eerste topic, dus onder welke categorie hij moest, wist ik niet goed.

Rick

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 13:50
Werk je met de standaard installatie ? Ik zou Windows opnieuw installeren, je kunt gewoon elke Windows 7 Home Premium 64 bits downloaden en de key onderop de laptop gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
@Dylan93. Ik zal mijn windows proberen! Maar kan ik dat doen zonder dat ik al mijn programma's en bestanden kwijt raak?

Ik heb er een nieuw probleem bij, en dat is dat hij om de 10 minuten hapert. Als ik bijv muziek aan het luisteren ben of aan het gamen ben, hapert mijn beeld, en lijkt het net of hij een BSOD wil gaan geven, maar doet hij dat niet. In event log staat hier niks over...

Rick

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je zal bij een herinstallatie wel al je bestanden kwijtraken. Heb je al geprobeerd naar een herstelpunt terug te gaan?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
@Yorin. Ik heb uw raad opgevolgd, en heb hem teruggezet naar een herstelpunt.
Hij geeft nu geen rare fouten meer.
Danku!
Pagina: 1