[PW] Moederborden: audio en/of switch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:06
Stel, ik ben op zoek naar een nieuw moederbord, socket 1155, en ik ben niet zo veeleisend: 6-kanaals audio is goed genoeg voor mij. Ik open de categorie, klap alle filters open en selecteer bij audio kanalen '6':
link

... dan ga ik wat borden missen, want 8, 9 en 10 kanalen voldoen ook aan mijn wensen. Zou het niet handiger zijn als er een 'en/of' switch bij zou staan? Of dat, als ik '6' kies, PriceWatch automatisch ook de hogere categorieen meeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Je kunt toch 6 én 8 én 10 kanalen aanvinken?

Antwoord: Ja dat kan :)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:06
Jazeker kan dat!

Maar: als ik 6-kanaals aanvink, dan verwacht ik als resultaat alle borden die 6-kanaals geven (en dus ook de borden die 8 of 10-kanaals hebben). Nu krijg ik als resultaat enkel borden die *alleen* 6-kanaals hebben, terwijl meer-dan-zes ook goed is.

Kijk, ik snap wel dat ik met drie vinkjes aan al m'n resultaten kan komen, maar logisch is het niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Als je in de bouwmarkt om een 20 liter emmer vraagt, komt de verkoper dan ook met een 30 liter emmer aanzetten, terwijl ze 20 ook hebben? :)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Ieder filter werkt op basis van de waarden die bij de specificatie horen waar op gefilterd wordt. Als deze specificatie een waarde betreft (denk aan hdd-grootte, monitordiagonaal), dan kan er gefilterd worden op de manier welke vanaalten bedoelt.

In dit geval betreft het een selectielijst, oftewel een aantal voorgedefinieerde waarden. Daarin is op deze manier filteren niet mogelijk, maar in de meeste gevallen ook helemaal niet wenselijk. Natuurlijk hadden we bij de specificatie audiokanalen ook kunnen kiezen voor een vrije waarde (dus alleen 2,6,7,8), dan mis je de mogelijkheid de waarden te duiden zoals we nu wel doen (6 = 5.1, etc.)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?