Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Misschien kan iemand mij helpen; ik heb een pro 3 overgenomen van iemand. Deze had de Market al gebruikt; als ik nu op de Androidmarket wil, dan komt 'ie automatisch met het account van de vorige eigenaar.
Deze wil ik dus verwijderen, en vervangen door mijn eigen account. Dit lukt me tot nu toe niet;

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 18:44

hostler

Yeahhh dude!

bij instellingen naar account en synchronisatie gaan en vervolgens het account verwijderen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Ik zou de pro 3 gewoon naar de fabriekswaarden herstellen. Dan heb je een schoon tablet en kan je hem koppelen aan je eigen gmail account.

Verwijderd

Topicstarter
account verwijderen lijkt met het makkelijkst (heb al e.e.a. geinstalleerd); maar kan deze optie echt niet vinden; waar staat dat dan?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Je moet eerst je eigen google account inloggen op het toestel.
Deze kun je vervolgens koppelen in de market.
Zodra deze gekoppeld is kan de oude account verwijderd worden onder "accounts en synchronisatie"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk gaat dat niet lukken en zal een factory reset de enige oplossing zijn (dat zal hij dan ook aangeven).

Ga naar de instellingen -> Accounts en synchronisatie en klik daar op het ongewenste account. Klik vervolgens op Account verwijderen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
ok, blijft de vraag: ik zie onder instellingen niets staan van account en sync. (menu begint met draadloos...en eindigt met "over het apparaat"). Tweede vraag: hoe koppel ik mijn eigen account dan aan de market?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb hetzelfde probleem gehad, het is me gelukt door de account database te bewerken.
Dit was erg ingewikkeld en niet voor beginnende gebruikers. Volgens mij is het echt makkelijker om gewoon die hele tablet te resetten en opnieuw te beginnen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
als ik eerst menu item "accounts en synchronisatie"weet te vinden, wellicht zit ik het verkeerde menu "instellingen"?. En bij terugzetten naar fabrieksinstellingen, ben ik dan de update ook kwijt?

• Room42
  • Niet online
Wat heb je verder zelf al gevonden op Google hierover? Lijkt me niet dat je de eerste bent.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:04:
als ik eerst menu item "accounts en synchronisatie"weet te vinden, wellicht zit ik het verkeerde menu "instellingen"?.
Hoort echt bij instellingen te staan.
En bij terugzetten naar fabrieksinstellingen, ben ik dan de update ook kwijt?
Nee.

Verwijderd

Topicstarter
heel apart dat ik dat dus niet zie; is er ook ergens een optie met uitgebreide instellingen of zo Inderdaad al even gegoogled, kom vooral terecht op de viva-site, en heb niet het idee dat de gemiddelde viva lezeres technisch heel onderbouwd is ;) ....verder wordt er niet echt wijzer van!!

Verwijderd

Topicstarter
overigens, met update bedoel ik de firmware update; blijft die bij terugzetten naar fabrieksinstellingen gewoon staan ( lijkt me nl wat vreemd...)

• Room42
  • Niet online
De ROM/firmware staat ergens anders dan de instellingen. Bij een factory reset wis je alleen de instellingen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom op GoT :)

Even een paar dingetjes. Als je een topic opent, lees dan eerst Het algemeen beleid zodat hij voldoet aan de regels van GoT. Een van de belangrijkste is het tonen van inzet en vermeld dit ook in de startpost. Geef aan wat je zelf allemaal hebt geprobeerd en waarom het niet is gelukt. Lees ook gebruiksaanwijzigen, de zoekfunctie van GoT (hier rechtsboven) en Google. Vaak is er iemand voor je geweest met hetzelfde probleem.

In dit geval is de oplossing je toestel resetten naar de fabrieksinstellingen. Ook dit is normaal gesproken geen hogere wiskunde, dit hoort ergens in het menu te staan. Lees je in over het toestel en zoek de optie op in het menu. Zo weet je wat je zoekt en wat je aan het doen bent.

Als je op het forum post is het ook de bedoeling dat je niet 2 x achter elkaar post maar de [edit ] knop gebruikt als je nog wat wilt toevoegen/wijzigen. Veel plezier toegewenst op GoT en succes met je tablet :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
allen bedankt; ik heb idd de fabrieksinstellingen teruggezet, en het werkt weer als een speer.
PS nog gelukkig nieuwjaar
Pagina: 1