PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
Wordt de printer wel gezien als je gebruik maakt van de Sitecom router?
Kun je de printer bereiken op het IP adres vanaf je Apple producten?
Je zou ook kunnen kijken of de Sitecom router wel geschikt is voor het bonjour protocol dat Apple gebruikt voor het afdrukken.
Kun je de printer bereiken op het IP adres vanaf je Apple producten?
Je zou ook kunnen kijken of de Sitecom router wel geschikt is voor het bonjour protocol dat Apple gebruikt voor het afdrukken.
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Bij HP dien je de draadloze verbinding via een computer in te stellen. Normaal doe je dat door de HP software te installeren, en te kiezen voor draadloos. Vervolgens dien je tijdelijk de usb kabel aan te sluiten, zodra de HP software daarom vraagt, die je na het installeren weer kunt ontkoppelen. Maar wellicht is er ook een tool op je computer geinstalleerd waarmee je zonder alles opnieuw te hoeven installeren, om de draadloze wizard opnieuw te doorlopen. Ook daarbij heb je die usb kabel weer even nodig. Overgens bestaan er ook printers die je m.b.v. het touchscreen op de printer de draadloze verbinding kunt instellen.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Voor zover ik kan zien heeft deze HP een touchscreen en zal je bij je nieuwe router de installatie van het Wifi gedeelte opnieuw moeten gaan doorlopen, zeker al wanneer er een key voor je Wifi verbinding ingesteld is en je printer ook een nieuw ip toegewezen zal moeten krijgen van de nieuwe router.
Bij mijn Epson PX720WD in combinatie met een TP-Link router werkt het in elk geval prima om draadloos via de Ipad 2 te printen, waarbij ik dan wel een app moet gebruiken van Epson.
Bij mijn Epson PX720WD in combinatie met een TP-Link router werkt het in elk geval prima om draadloos via de Ipad 2 te printen, waarbij ik dan wel een app moet gebruiken van Epson.