I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het is bijna volgend jaarNMe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:06:
Geen van de oude layouts wordt officiëel nog ondersteund bij mijn weten. Verder wordt in de nieuwe layout die gepland staat voor volgend jaar rekening gehouden met mobiele browsers. Lijkt me redelijk onzinnig om legacy templates aan te gaan passen op hedendaags gebruik als die tijd ook in belangrijkere dingen gestopt kan worden.
Ik zie intussen dat je via bookmarks bij de DMs kan komen, maar kan men ook dergelijke pagina's aan de bookmarks toevoegen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je vraagt niet om een templateaanpassing maar wel om een templateaanpassing?gambieter schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:42:
[...]
Het is bijna volgend jaar. Ik vraag ook niet om een template-aanpassing, maar vraag me af of een pagina met de hyperlinks niet een mogelijkheid is? Tenslotte zijn de meeste menuentries gewoon hyperlinks naar een bepaalde pagina
OK, als een extra pagina een templateaanpassing is, dan wel. Maar kunnen de links niet gewoon in de FAQ? Of is dat ook een templateaanpassing?NMe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:54:
Je vraagt niet om een templateaanpassing maar wel om een templateaanpassing?
In de forum how-to is toch geen vreemde plek? Anyway, nu ik de DMs heb gevonden via de bookmarks is het minder belangrijk/hinderlijk. Als er in nieuwe incarnaties rekening word gehouden met mobiele browsers, dan hoop ik dat het probleem weg isNMe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:26:
Nee, maar hoe precies wordt het navigeren van de site makkelijker als je linkjes weg gaat stoppen op onlogische plaatsen?
[ Voor 12% gewijzigd door Osiris op 30-12-2011 23:54 ]
Da's mij met mijn dikke vingers nog niet gelukt... Op mijn tablet denkt Opera dan dat ik het plaatje wil opslaan, en de browser doet gewoon een klik. Zal het nog eens proberen.Osiris schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:53:
Op mijn HTC Desire met Android 2.3 (Sense 2.3 denk ik dan ook?) kan ik een "mouseover" bewerkstelligen door met mijn vinger op een bepaald punt te gaan staan en i.p.v. hem weer van het scherm af te halen en daardoor een "klik" te maken met m'n vinger een ienie-minie scroll-beweging te maken. Op de een of andere manier heeft de browser dan door dat de cursor boven dat itempje moet staan et voila: een menu
Edit: dit werkt inderdaad op mijn HTC Desire, zelfs met de dikke vingers
Eenschedit:Even naast 't feit dat elke site/layout/whatever in principe IMO een non-scripted 'backup' moet hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 31-12-2011 00:13 ]
T.net / GoT werken vooralsnog gewoon "goed" als je javascript uit zet. True, je hebt een extra request nodig om naar de submenu's te gaan, maar het blijft nog wel allemaal werken.
Hoe kom je dan bij "Voorkeuren"?Erkens schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:00:
[...]
T.net / GoT werken vooralsnog gewoon "goed" als je javascript uit zet. True, je hebt een extra request nodig om naar de submenu's te gaan, maar het blijft nog wel allemaal werken.
Zal ik straks eens proberenErkens schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:00:
Homey — Critics are those without skills to create.
hmm, daar heb je een punt... Dat linkje zie je inderdaad nergens terug
Alleen met de standaardbrowser volgens mij.WeeJeWel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:17:
Op Android kun je met een snelle touch hoveren, een iets langere touch doet klikken.
Ik denk dat veel mensen hier overheen lezen:gambieter schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:10:
Javascript uitschakelen maakt bij mij geen verschil, in de Android browsers (behalve de HTC Sense browser) krijg ik de menu's niet.
Ik gebruik de klassieke (oude) forumlayout
En wat oude layouts betreft: die gaan we niet meer aanpassen. Ook voor de huidige layout (waar het probleem al wat minder speelt omdat daar al wel standaard de 2e-laags navigatie mbt de plek waar je je bevind op de site zichtbaar is) zullen we daar geen wijzigingen meer in aanbrengen (de link naar je (forum)voorkeuren zit daar inderdaad nog verstopt in een 3e dropdown-laag en heeft dus hetzelfde probleem).
Met de nieuwe layout willen we hier wel beter rekening mee gaan houden. De navigatie willen we welliswaar kaler houden, maar de doelpagina's zullen wel dusdanig worden opgezet dat vandaaruit weer makkelijk te navigeren is naar alle overige relevante pagina's en functies.
Een link naar je DM's krijgt iig een eigen plek in het menu en is direct te gebruiken. Voor zover er nog gebruikt gemaakt gaat worden van dropdowns zullen deze 'touch-friendly' worden gemaakt
Intentionally left blank
Zoals gezegd is het probleem (DM ontoegankelijk) al opgelost doordat het via de bookmarks kan bereikt worden, de rest was luxe.
Welk percentage van de users gebruikt eigenlijk nog de oude layout?
Ik sluit dit topic, vziw is het probleem opgelost. Indien niet: ff dm'en!
Dit topic is gesloten.
![]()