kan je smsen met je ipad 1?

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1984
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 20:25
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ik ben in het bezit van een iPad 1 3G ,ik heb sinds een week de micro sim van mijn iPhone in mijn iPad, zijn er apps waardoor ik sms'jes kan ontvangen? Is er ook een bel functie mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:43

Umbrah

The Incredible MapMan

Via omwegen zoals Skype is dit wel mogelijk (ik weet eigenlijk niet eens of Skype werkt op de iPad 1, ik heb geen aanwijzingen gevonden dat het zelfs maar een microfoon heeft), maar dat gaat over een Skype abonnement en een data abonnement.

Het is bij iOS niet toegestaan om reeds bestaande software te vervangen via appstore alternatieven. Als er dus geen "berichten" in je iOS zit, is het dus niet net zo makkelijk als een Handcent o.i..d. te downloaden, iets wat met Honeycomb overigens wel mogelijk is (een Honeycomb tablet met een 3G Module kan overigens ook alleen maar SMS-en, niet bellen. Whatsapp is wel mogelijk maar ook afhankelijk van 3g aanwezigheid).

Ik ben dus bang dat je iPad1 inderdaad op out-of-subscription data-apps na inderdaad 3g-data only is. Geen SMS, geen UMTS/GSM bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt via Google naar iPad sms geven de eerste paar hits een antwoord op je vraag. Hetzelfde geldt voor iPad call. Aangezien het antwoord makkelijk zelf te vinden is, gaat dit topic op slot. Als nog meer vragen hebt, schroom dan niet om een nieuw topic te openen. Vermeldt dan wel duidelijk waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen, zonder met oplossingen te komen die je wellicht al hebt geprobeerd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.