Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BS Player Pro loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 20:44
Ik heb de laatste tijd heel veel problemen als ik een film wil afspelen met BS Player Pro.

Het programma loopt heel veel vast als ik een film wil afsluiten. Ook crasht het zo nu en dan eens als ik al een film aan het afspelen ben en ondertussen een nieuwe film open. Ik heb dit probleem al sinds versie 2.57 en nu heb ik de nieuwste versie 2.61 geïnstalleerd maar blijft het probleem zich voordoen.

BS Player crasht ook als ik de film bijvoorbeeld een paar keer pauzeer en dan terug wil voortkijken.

Hoe zou dit kunnen komen? Ik wil heel graag dat het opgelost geraakt maar heb ook al veel gezocht via google en ook hier op het forum maar ik kan geen oplossing vinden voor mijn probleem.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Andere videocodecs en andere videokaart drivers al geprobeerd ?

• glennvho
PilatuS schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:03:
Andere videocodecs en andere videokaart drivers al geprobeerd ?
Ik heb wel al andere videokaart drivers geïnstalleerd maar dit mocht niet helpen, het blijft nog steeds even dikwijls crashen.

Videocodecs weet ik niet zo goed, ik heb wel al gekeken met de codecmanager die in je installatie folder van bs player zit. Daarbij zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GB8lJWm0V54EKm0Ns8ThRRSM/full.jpg

Alle codecs zijn dus volledig up-to-date en ik weet niet goed welke andere ik zou moeten proberen. Ik weet wel dat je op het web van die codec packs kunt downloaden maar daar begin ik liever niet aan, ik kies liever zelf welke ik wel of niet installeer namelijk.

Maar dan met het bovenstaande lijste, welke zou ik kunnen deinstalleren zonder dat ik problemen krijg met dvix en mkv bestanden af te spelen?

• glennvho
Ondertussen heb ik bs player eens volledig opnieuw geïnstalleerd maar ook dit mocht niet baten.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen en of er een oplossing is?

• glennvho
Echt niemand die mij kan helpen aub?