Ik heb gisteren een nieuw systeem in elkaar gezet bestaande uit:
Nu had ik op mijn vorige pc al precies hetzelfde probleem en ik hoopte eigenlijk dat het opgelost zou zijn bij een verse installatie van Windows 7 Ultimate x64.
Zodra windows is opgestart dan kan ik alles al gebruiken, behalve het netwerk. Die blijft letterlijk (ik heb het opgemeten) 58 seconden op identificeren staan. Na een verse installatie was het probleem opgelost, maar schijnbaar heeft 1 van de updates die binnen is gekomen via de automatische updates het weer verpest.
Het zijn er alleen zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Via Google had ik al gevonden dat .NET framework 4 de boosdoener was, dus die heb ik al verwijderd, maar helaas is daarmee het probleem niet opgelost.
Wie herkent dit probleem en wie weet hoe je dit op moet lossen?
Dan heb je een snelle SSD om vlot te booten en dan moet je alsnog een minuut extra wachten op het netwerk...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus P8Z68-V LX | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Scythe Mugen 3 | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Intel Core i5 2400 | € 157,50 | € 157,50 |
| 1 | Intel 320 120GB | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Low Profile Blue CML16GX3M4A1600C9B | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC) | € 149,90 | € 149,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 667,05 | |
Nu had ik op mijn vorige pc al precies hetzelfde probleem en ik hoopte eigenlijk dat het opgelost zou zijn bij een verse installatie van Windows 7 Ultimate x64.
Zodra windows is opgestart dan kan ik alles al gebruiken, behalve het netwerk. Die blijft letterlijk (ik heb het opgemeten) 58 seconden op identificeren staan. Na een verse installatie was het probleem opgelost, maar schijnbaar heeft 1 van de updates die binnen is gekomen via de automatische updates het weer verpest.
Het zijn er alleen zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Via Google had ik al gevonden dat .NET framework 4 de boosdoener was, dus die heb ik al verwijderd, maar helaas is daarmee het probleem niet opgelost.
Wie herkent dit probleem en wie weet hoe je dit op moet lossen?
Dan heb je een snelle SSD om vlot te booten en dan moet je alsnog een minuut extra wachten op het netwerk...