Mijn Computer doet altijd precies wat ik zeg, echter nooit wat ik wil.
Werkt een normale component kabel ook niet gewoon? De Wii geeft toch niks in HD weer, dus volgens mij moet component net zo'n goede oplossing zijn als HDMI.
www.ping-win.nl
Met component output word het beeld al erg goed verbeterd( en het is nog officieel ook
)
60euro voor een of ander "upscale"-kastje zou ik niet zomaar doen, maar goed, je kunt het erop wagen.
60euro voor een of ander "upscale"-kastje zou ik niet zomaar doen, maar goed, je kunt het erop wagen.
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Goed punt..
Upscalen blijft niks anders dan beeldpunten kopiëren totdat het beeld weer gevuld is natuurlijk.
Plus misschien nog wat anti aliasing en kleur aanpassing hier en daar.
Upscalen blijft niks anders dan beeldpunten kopiëren totdat het beeld weer gevuld is natuurlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Geuvert op 30-12-2011 14:40 ]
Mijn Computer doet altijd precies wat ik zeg, echter nooit wat ik wil.
Nou AA en kleurverbetering is al een stapje hoger hoor, zeker als er geen psu bij zit.Geuvert schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:40:
..
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Zover ik weet is helaas de enigste maniier om Wii Games te upscalen via de Dolphin emulator op een computer. Om dat te doen direct vanuit je Wii dan zal er idd zoals hierboven gezegt wordt een kastje inclusief een cpu en/of gpu tussen moeten zitten aangezien het natuurlijk allemaal moet worden berekent.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Component kabel en dan je TV zelf de pixels erbij laten verzinnen. Dat het progressief is ipv interlaced + de kleuren component ipv composiet scheelt al enorm in beeldkwaliteit.
Of gewoon een console kopen die niet maar een opgevoerde gamecube is natuurlijk.
Of gewoon een console kopen die niet maar een opgevoerde gamecube is natuurlijk.
Pagina: 1