Toon posts:

USB LG speelt alleen Foto/Muziek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag!

Mijn oma heeft een TV (LG 32LD550) gekocht een tijdje geleden en mij leek het een leuk idee om haar een USB stick cadeau te doen zodat ze haar films erop kan zetten. (Ze kijkt totaal niet veel films en is er na 1 keer kijken ook klaar mee, dus een stick leek mij leuker dan een media-speler)

Ik sluit hem aan aan de TV met wat films die ik erop gezet heb, en zie dat LG enkel de keuze geeft om Foto en Muziek af te spelen, de films ziet hij niet eens staan.

De TV is 2 maand geleden aangeschaft en kwam in 2010 op de markt. Ik heb zelf een 'minder goede' tv en die ondersteunt USB video wel gewoon. Een vriend van mij heeft een LG van 3 jaar terug en daar doet USB het ook prima op. Dan zou het hier toch ook gewoon moeten werken?

Ik kan er echt niet bij waarom de TV geen video zou kunnen afspelen, zou iemand mij daar verder mee kunnen helpen?

Verder zitten er ook 3 HDMI aansluitingen aan, dus zal ik anders maar een hdmi kabel cadeau moeten doen, maar dit leek mij veel leuker.. Hopelijk kan het alsnog op één of andere manier.

(ja ik heb het forum doorgezocht en heb zitten googlen, maar ik kan niets vinden :/)

Dank
Empe

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:08
Als ik op de site van LG kijk wordt er enkel en alleen maar MP3 en JPEG genoemd, dus het ziet er naar uit dat 'ie gewoonweg geen video kan afspelen via USB. Helaas.

The devil is in the details.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Controleer even of jouw LG een verborgen service menu heeft.

Wat Hahn zegt, klopt inderdaad. Er zijn veel LG`s uit die periode die officieel geen video ondersteunen, maar via een speciale code alsnog volledige mogelijkheden hebben. Ik heb er destijds een uit die serie (dacht ik) gekocht voor onze school. :)

Check deze link: http://hackaday.com/2010/...-european-lg-televisions/

Mijn toestel was een iets ouder model (staat in die lijst 'LH'). Als je door de comments scrollt, zie je ook hoe je video kunt activeren op nieuwere toestellen. Vraagt wel iets meer tools :)

[ Voor 36% gewijzigd door Michael Knight op 30-12-2011 16:36 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A