Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wgdejong835
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51
Ik heb een HTC Desire, geroot met Leedroid 2.3.3 Android erop. Alles werkt prima tot ik van de week erachter kwam dan wanneer ik mijn telefoon heb aangesloten via Bluetooth op mijn Parrot carkit dat de mute niet goed werkt.

Wanneer ik het toestel op mute zet dan blijven de andere een ruis op de lijn horen wat vergelijkbaar is met het rijden van een auto, vrij irritant dus voor andere mensen in een conference. Het gekke is dat ze me niet kunnen horen maar wel die ruis horen, het lijkt dus alsof de telefoon zelf dit geluid genereert.

Ik heb mijn telefoon ook op een carkit in een Volvo gehad en hetzelfde probleem kwam naar voren, het is dus iets in de telefoon zelf.

Ik heb andere software versies geprobeerd, de radio geupdate naar een nieuwe versie maar nog steeds is het probleem aanwezig.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Is het een bekend probleem? Ik heb gezocht op het internet maar niets gevonden wat op hetzelfde probleem lijkt.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:45

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt andere software versies geprobeerd, maar heb je ook die custom ROM er al vanaf gehaald en opnieuw geprobeerd met de officiële Android versie?

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• wgdejong835
Nee ik heb niet de telefoon weer helemaal orgineel gemaakt, ik zou moeten uitzoeken hoe dit proces gedaan moet worden. Voordat ik dit ga doen vraag me eigenlijk af of er meer mensen met een geroote telefoon dit probleem ook hebben? Leedroid is volgens mij een van de meest gebruikte custom ROM voor de Desire.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Speel even advocaat van de duivel: je gaat ervanuit dat software die niet officieel met het device is geleverd, vlekkeloos "zou" moeten werken met andere devices zoals een auto?

Wat Outerspace zegt: ga eerst eens terug naar de versie die je erop had staan (officieel dus) en als daar resultaten van zijn met je auto's, dan horen we graag de deductie :)

Xbox Live: OctagonQontrol

• wgdejong835
Ik ga er zeker niet vanuit dat custom ROM's vlekkeloos zouden werken :-), sterker nog de enige reden dat mijn toestel is geroot is dat er standaard erg weinig ruimte voor applicaties is op de Desire. Dit was voor mij de enige reden om het toestel te rooten, stabiliteit gaat boven functionaliteit bij mij aangezien ik hem ook zakelijk gebruik.

Ik zal eens kijken hoe ik hem weer standaard krijg en de resultaten laten weten.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:21

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Lijkt me ook de beste optie. Maak een backup van je apps met titanium backup en een Nandroid backup van je complete systeem. Flash dan bijvoorbeeld een ROM die vrijwel hetzelfde is als de originele zoals SGBS-Desire v2.9.1. Probeer het dan nog eens.

You've mistaken me for someone who really cares.

• wgdejong835
Ik heb mijn telefoon compleet teruggebracht naar de stock van Android 2.2 en het probleem bestaat nog steeds. Nog steeds een behoorlijke ruis aan de andere kant via mijn carkit.

Het begint er toch steeds meer op te lijken dat het een hardware probleem is in mijn Desire. Echt niemand die dit probleem herkend?
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True