Ik heb een programma wat zichzelf steeds update via java. Dit doet hij door als opstartprompt een .cmd aan te roepen met de volgende code:
Dit wil ik met wine ook werkend krijgen, maar ik kan niet achterhalen hoe ik dit nu doe. Als ik de cmd aanroep via wine krijg ik het volgende te zien:
Vervolgens wordt alles gesloten. Ik heb werkelijk waar geen enkel idee waar ik moet beginnen met zoeken om het werkend te krijgen, waardoor ik verder niets kan proberen.
De snelkoppeling in windows heeft de volgende aanhef:
C:\blabla\downloader\deploy.cmd Client
Hoe kan ik dit verder aanpakken. Is er evt. ook een manier om rechtstreeks op ubuntu te draaien? Het is tenslotte een java-app. Maar ik verwacht dat deze weer afhankelijk is van windows dingen...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| @echo off @rem Start commando voor download applicatie @rem Deze file heeft parameters: @rem start met deploy appname if %1x==x goto :ERROR_MSG @rem pass parameters along SETLOCAL SET EHCPARAMS=-Ddeploy.app=%1 -Da.p.1=%2 -Da.p.2=%3 -Da.p.3=%4 -Da.p.4=%5 -Da.p.5=%6 -Da.p.6=%7 -Da.p.7=%8 -Da.p.8=%9 @rem goto dir where this file resides, then %CD% will expand to current directory. cd %~dp0 @rem perform pre flight checks "%CD%\jres\sun\1.4.1\bin\javaw.exe" -classpath "%CD%\Check.jar" blabla.Check @rem do no use redirection, it will prevent starting a second time sometimes. "%CD%\jres\sun\1.4.1\bin\javaw.exe" -classpath "%CD%\lib\ant-launcher.jar" %EHCPARAMS% "-Dant.home=%CD%" org.apache.tools.ant.launch.Launcher -verbose -l ..\config\deploy.log ENDLOCAL goto :END :ERROR_MSG echo Geef applicatie als parameter mee ! :END |
Dit wil ik met wine ook werkend krijgen, maar ik kan niet achterhalen hoe ik dit nu doe. Als ik de cmd aanroep via wine krijg ik het volgende te zien:
code:
1
2
3
| fixme:win:RegisterDeviceNotificationA (hwnd=0x128248, filter=0x93e638,flags=0x00000001) returns a fake device notification handle! fixme:win:UnregisterDeviceNotification (handle=0xcafecafe), STUB! ... meerdere keren herhalen |
Vervolgens wordt alles gesloten. Ik heb werkelijk waar geen enkel idee waar ik moet beginnen met zoeken om het werkend te krijgen, waardoor ik verder niets kan proberen.
De snelkoppeling in windows heeft de volgende aanhef:
C:\blabla\downloader\deploy.cmd Client
Hoe kan ik dit verder aanpakken. Is er evt. ook een manier om rechtstreeks op ubuntu te draaien? Het is tenslotte een java-app. Maar ik verwacht dat deze weer afhankelijk is van windows dingen...