Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beveiliging tussen Android/IOS App en Website

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 01:17
Laat maar...

[ Voor 96% gewijzigd door stefanf20 op 30-12-2011 09:23 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ja. Want, daarom.

Nee. Want, daarom.

Dat is nogal afhankelijk van wat je eisen zijn hé? Met de summiere 7 zinnen waarin je je vraag stelt, een mogelijke oplossing beschrijft en je probleem ook nog eens samenvat kunnen we niet heel veel zinnigs hierover zeggen ;) Wat is "het beste"? Wil je de casual 'hacker' buiten houden of hebben we 't hier over de spreekwoordelijke Fort Knox beveiliging?

Over het algemeen voldoet een (fatsoenlijke) implementatie van SSL voor de meeste doeleinden wel als je dat graag wilde horen.

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 30-12-2011 09:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• stefanf20
...

[ Voor 111% gewijzigd door stefanf20 op 30-12-2011 09:24 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
stefanf20 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:14:
Edit: Het sarcasme mag hier trouwens wel wat minder op het forum...
Dan scheelt 't als je een topicstart schrijft die voorzien is van voldoende informatie ;) Gebruik onze Quickstart wanneer je een topic opent en dan gaat 't vanzelf beter ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• stefanf20
Verwijder topic maar..

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zag geen reden om je topic te sluiten, maar als 't zo moet en je je topicstart en posts gaat leeg-editten dan houdt 't op. Hier kan nu helemaal niemand meer iets mee.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 30-12-2011 09:31 ]

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.