Toon posts:

Athlon op 1000Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc overgeklokt van 800 Mhz naar 900 Mhz en dat werkte perfect maar toen ik naar 1Ghz ging hoorde ik alleen maar pieptonen. Er zit een MSI K7T pro 2-A in met een athlon TB van 800 Mhz waarop een superorb op zit voor de koeling. Wie weet waarom hij niet op 1 Ghz wil? De Vcore staat op 1,82 V en de temp was 28 C en de L1 poortjes zijn doorverbonden.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
Waarscceinlijk heb je gewoon pech mijn !Ghz draait nu op 1,2 ghz :)op 1,3 Ghz boot hij ook nog maar is niet stabiel:(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Misschien wil die gewoon niet hoger..
Waarschijnlijk zit je voltage ook al aan de max ? anders zou je kunnen proberen om het voltage nog iets te verhogen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
De Vcore staat nog op de standaard instelling hij stond op 1,82 V en ik heb er niets aan verandert.

Verwijderd

Mijn tb850 is stabiel op 1000 mhz maar op 1050 loopt hij gewoon naar 5 minuutjes vast. Alles geprobeerd maar niet stabiel te krijgen op 1050.

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 18:58 schreef Logik_Interactive het volgende:
De Vcore staat nog op de standaard instelling hij stond op 1,82 V en ik heb er niets aan verandert.
Uuhm, standaard is toch 1.75 zeker:?:??

Of heb ik het nu mis?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb dat mobo nieuw gekocht en het stond op 1,82 V en ik heb er nooit niets aan veranderd en verder komt er niemand aan mijn pc
Pagina: 1