Ik heb al sinds enkele maanden een msi 6850 cyclone edition en ben heel tevreden over de prestaties dus had ik besloten om nog een 6850 te kopen (in dit geval van het merk asus) en ze in crossfire te zetten.
Ik merk duidelijk een verschil in games zoals BF3 en BFBC2, hier krijg ik bijna 100% prestatiewinst.
Maar ik heb ook enkele games getest zoals skyrim en cod4 en hier merk ik een sterk fps verlies. Bij cod4 had ik vroeger een stabiele 250fps en nu is het eerder 150fps, hetzelfde met skyrim 50fps naar 35fps.
Ik dacht dus deze games zullen geen crossfire ondersteunen dus disablede ik crossfire in CCC en deed weer een aantal test maar wat blijkt nu: de fps halveert tegenover fps die ik haalde met de crossfire enabled!.
Dit vind ik zeer vreemd het lijkt dus dat de crossfire in deze games toch werkt maar dat de kaarten elk afzonderlijk veel minder presteren.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen om ook uit deze games meer prestatie te halen?
Ik heb catalyst drivers geinstalleerd (11.12) + de CAP
Ook drivers 12.1 geprobeerd maar geen verschil
Overige Specs:
Asus M5A99X EVO
amd phenom 1090t oc(3.8ghz)
8gb corsair vegeance ram (1600 mhz)
600W ocz modxstream
500gb sata (seagate)
Windows 7 home premium 64bit
Alvast bedankt!
Ik merk duidelijk een verschil in games zoals BF3 en BFBC2, hier krijg ik bijna 100% prestatiewinst.
Maar ik heb ook enkele games getest zoals skyrim en cod4 en hier merk ik een sterk fps verlies. Bij cod4 had ik vroeger een stabiele 250fps en nu is het eerder 150fps, hetzelfde met skyrim 50fps naar 35fps.
Ik dacht dus deze games zullen geen crossfire ondersteunen dus disablede ik crossfire in CCC en deed weer een aantal test maar wat blijkt nu: de fps halveert tegenover fps die ik haalde met de crossfire enabled!.
Dit vind ik zeer vreemd het lijkt dus dat de crossfire in deze games toch werkt maar dat de kaarten elk afzonderlijk veel minder presteren.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen om ook uit deze games meer prestatie te halen?
Ik heb catalyst drivers geinstalleerd (11.12) + de CAP
Ook drivers 12.1 geprobeerd maar geen verschil
Overige Specs:
Asus M5A99X EVO
amd phenom 1090t oc(3.8ghz)
8gb corsair vegeance ram (1600 mhz)
600W ocz modxstream
500gb sata (seagate)
Windows 7 home premium 64bit
Alvast bedankt!