Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week heb ik een nieuwe tv en dacht ik dat ik alles voor elkaar had. Met een ac ryan en een bose 3-2-1 systeem dacht ik klaar te zijn. AC ryan had ik al een paar jaar maar helaas dit blijkt dus te zorgen voor haperingen af en toe. Storend maar niet extreem erg.
Heb al heel wat topics doorgelezen maar kom er toch niet helemaal uit. De tv kan het streamen van video aan, maar geloof dat geluid niet optimaal wordt terug gestuurd via optisch? Dit weet ik echter niet zeker.
Wat ik wil en het belangrijkste is, is de vertraging kwijt te raken. AC ryan 2 zou dit moeten bieden maar schijnt voor zover ik gelezen heb niet een heel goed product te zijn. Zeker wanneer het om 3d zou gaan.
Verschillende oplossingen zoals de xtreamer prodigy als volgens mij beste mediaspeler, maar aan de andere kant de optie voor een htpc. Echt eruit komen doe ik niet en twijfel ik dan ook aan datgene wat ik moet doen om mijn probleem om te lossen.
Heb 3d half sbs films klaar staan om te kijken maar heb helaas nog geen brillen, omdat er geen voorraad is. Ik neem aan dat via ac ryan dit niet echt goed gaat werken, maar wat kan mij wel een oplossing bieden voor:

1. geen happeringen bij hd films
2. 3D films in beste kwaliteit (op dit moment) kijken

Voor het 1e geldt dat als dit opgelost kan worden zonder extra kastjes en alleen de tv ik dit ook graag hoor :*)

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03-2025
Ik heb ook de 46pfl9706 in combinatie met een popcornhour a-110 en een harmen karton avr350.
3d sbs kan ik zonder problemen afspelen zonder geluidsproblemen.

Voor optimaal 3d is een xtremer prodigy wel de oplossing ivm full hd in plaats van sbs, dit is toch wel een merkbaar verschil. Maar voor nu wacht ik wel af op de nieuwe chip van volgens mij sigma dat ze in de nieuwe generatie popcorns er in kunnen bouwen.

Let wel op dat je de 3d brillen neemt na productie wk 43 ivm de storing.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil met 3d brillen voor wk 43 en erna? Ik wist ook niet dat deze storing er was....tot nu toe wacht ik ieg nog steeds tot er voorraad is, maar goed wacht nu twee weken dus dat valt wel mee denk ik.