Ik heb voor mijn 5 jaar oude Dell D830 een vervangende (imitatie) accu besteld in China. Deze kostte me 24 dollar, verzenden gratis. Binnen 2 weken ontvangen, maar nu begint de ellende. Het accu controlelampje knippert elke 5 seconden, en als ik 'm op de accu laat werken gaat ie in standby na een korte tijd, en daar komt ie niet meer uit totdat ik m aan de stroom hang. Kortom, de laptop denkt dat de batterij stuk, op en leeg is. Hoewel Windows aangeeft dat ie geladen is, en niet meldt dat de accu aan het eind van zijn leven is gekomen.
Contact opgenomen met de leverancier, deze zegt stuur de accu maar op, krijg je een nieuwe. Da's lief van hem, maar verzenden alleen al kost 17 of 18 euro. En wat gaat ie er dan mee doen? Zelf weggooien? Dat kan ik hier ook doen. Dat begreep ie in zoverre dat ie me nu aanbiedt 30% terug te betalen.
Zou ik met kopersbescherming/door een geschil te openen kans maken om mijn hele geld terug te krijgen (of een nieuwe accu natuurlijk)? Het geheel is betaald met Paypal/creditcard - mocht dat iets uitmaken.
Contact opgenomen met de leverancier, deze zegt stuur de accu maar op, krijg je een nieuwe. Da's lief van hem, maar verzenden alleen al kost 17 of 18 euro. En wat gaat ie er dan mee doen? Zelf weggooien? Dat kan ik hier ook doen. Dat begreep ie in zoverre dat ie me nu aanbiedt 30% terug te betalen.
Zou ik met kopersbescherming/door een geschil te openen kans maken om mijn hele geld terug te krijgen (of een nieuwe accu natuurlijk)? Het geheel is betaald met Paypal/creditcard - mocht dat iets uitmaken.
Nederlands is makkelijker als je denkt