Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Macbook pro 13'' te kopen. Is er al wat bekend of er net als voorgaande jaren een BTW actie bij de mediamarkt is eind januari ?

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 23:52

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Dit is Foto & Video? Wacht gewoon af en koop dan........
Edit: heb je nou speciaal een account gemaakt om dit in het verkeerde forum te posten?

[ Voor 43% gewijzigd door Markofnikoff op 29-12-2011 20:12 ]

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Het staat inderdaad in Foto en Video, niet echt de bedoeling lijkt me.
Wat betreft een eventuele BTW actie is mij hierover nog niets bekend.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk vaker op tweaker maar had idd hiervoor een acc aagemaakt. Ik kwam in foto en video terecht nadat ik op mediamarkt actie had gezocht. daar heb ik weer een topic op gemaakt. In welk deel van het forum kan ik wel terecht?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Apple doet vaak niet mee met de BTW-actie. Misschien dat er wel enige korting is op Apple-producten, maar houd er rekening mee dat het ook best kan zijn dat het helemaal niet meedoet.

The devil is in the details.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:55

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

als de.actie er.weer is, dan mag je best een topic openen. Maar niet zolang er nog niets bekend is, dat schiet niet op en dan krijgen we.een chaos aan topics over mogelijke opvolgers en acties etc :)

dit is ons aankoop forum:
Shopping Forum

Maar ook daar is het niet de bedoeling een topic te openen over een potentiele actie. Zolang er nog niets aangekondigd is, hoeven er ook nog geen topics te komen :).
De actie duurt lang genoeg om het niet te hoeven missen en om er over te discussieren.

[ Voor 44% gewijzigd door Nomad op 29-12-2011 21:26 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.