Ik weet niet als deze vraag hier moet geplaats worden of bij "Mobile - Google Android Smartphones", maar ik heb het dan maar hier geplaatst.
Sinds kort is Avast! Mobile Security uitgebracht.
Ik heb deze vandaag geïnstalleert op mijn Nexus S (met Android 4.0.3).
Een mogelijkheid hierin is de Anti-Theft module.
Deze (de naam zegt het zelf) kan de telefoon opsporen, blokkeren, ... bij diefstal.
Na de stappen te volgen moet ik zeggen dat alles eigenlijk voorzien is, zowel als beveiliging hiervan als in mogelijkheden.
Er werdt meteen gevraagd als ik mijn toestel geroot hebt (nee), als ik de app wil verbergen met een andere naam (natuurlijk wel) en er werdt ook een wachtwoord gevraagd om het verwijderen/instellen te vergrendelen.
Alles goed dus, maar mijn eigenlijke vraag:
De anti-diefstal mogelijkheden moet je via sms activeren!
Op zich is dat geen zo'n probleem, maar eigenlijk doe ik dat toch liever via mijn computer!
De localisering via sms is namelijk niet echt goed.
Je krijgt een link, die moet je (via internet natuurlijk) openen [we hebben geen mobiel internet], dan krijg je een kaartje (veel te klein natuurlijk), die nog niet eens werkt op Windows Phone (een van de dingen die moeten kunnen in mijn geval).
Dus ja, goed werkt het ook niet!
Daarom vraag ik als iemand de mogelijkheid kent om dit te doen via je computer (webbrowser, programma of app voor andere smartphone), dit zoals bij "Zoek mijn iPhone" en de Windows Phone opsporingsmogelijkheden.
Als ik kijk op hun website lees ik enkel dingen van de sms-mogelijkheid.
http://www.avast.com/free-mobile-security#tab4
Maar ik heb nog een probleem!
Als je die link had bekeken, staat er dit:
Heeft iedereen dat probleem?
Wie kan mij helpen! :-)
Alvast bedankt,
Pablo
Sinds kort is Avast! Mobile Security uitgebracht.
Ik heb deze vandaag geïnstalleert op mijn Nexus S (met Android 4.0.3).
Een mogelijkheid hierin is de Anti-Theft module.
Deze (de naam zegt het zelf) kan de telefoon opsporen, blokkeren, ... bij diefstal.
Na de stappen te volgen moet ik zeggen dat alles eigenlijk voorzien is, zowel als beveiliging hiervan als in mogelijkheden.
Er werdt meteen gevraagd als ik mijn toestel geroot hebt (nee), als ik de app wil verbergen met een andere naam (natuurlijk wel) en er werdt ook een wachtwoord gevraagd om het verwijderen/instellen te vergrendelen.
Alles goed dus, maar mijn eigenlijke vraag:
De anti-diefstal mogelijkheden moet je via sms activeren!
Op zich is dat geen zo'n probleem, maar eigenlijk doe ik dat toch liever via mijn computer!
De localisering via sms is namelijk niet echt goed.
Je krijgt een link, die moet je (via internet natuurlijk) openen [we hebben geen mobiel internet], dan krijg je een kaartje (veel te klein natuurlijk), die nog niet eens werkt op Windows Phone (een van de dingen die moeten kunnen in mijn geval).
Dus ja, goed werkt het ook niet!
Daarom vraag ik als iemand de mogelijkheid kent om dit te doen via je computer (webbrowser, programma of app voor andere smartphone), dit zoals bij "Zoek mijn iPhone" en de Windows Phone opsporingsmogelijkheden.
Als ik kijk op hun website lees ik enkel dingen van de sms-mogelijkheid.
http://www.avast.com/free-mobile-security#tab4
Maar ik heb nog een probleem!
Als je die link had bekeken, staat er dit:
Dit dient natuurlijk om je gsm op te sporen, maar dat werkt niet bij mij!LOCATE
Sample: 2222 LOCATE
Locate the device
Heeft iedereen dat probleem?
Wie kan mij helpen! :-)
Alvast bedankt,
Pablo
Nexus S
Android 4.0.3