Waarom is deze topic nou gesloten?

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/148548

Ik vat het ff niet helemaal... Natuurlijk heeft geen enkele CPU een overclockgarantie, maar hoe kan dat nou de primaire reden zijn tot het sluiten van een topic waar het gaat over de beste koop betreft PIII cpu's?

Ik had nog wel een paar suggesties willen doen btw.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb 'm dichtgedaan.

Kijk ff naar Intel, deze maken een core en testen hem. Al naar gelang de kwaliteit of de vraag van de markt zetten ze er een stempel op van pIII-700 tm 1000. VOor de eindgebruiker zijn ze in principe verschillend maar technisch gezien precies gelijk. De kans dat je met 1 van hun de 1000 haalt is voor alle in principe gelijk. Maar het BLIJFT EEN KANS.

Aangezien het altijd proberen is of het lukt en er geen garantie is maar wel statistische verdelingen over kans, heb ik 'm dichtgedaan. Ik heb namelijk gewoon geen zin om deze vraag voor ieder specifiek poginkje te zien.

U krijgt nu een fatsoenlijk antwoord, straks is er een FAQ en dan krijg niemand een antwoord meer.

[edit] 't is wel jammer idd dat je suggestie niet doorkomt, maar anders kan je straks je antwoorden copy-pasten.