Hallo allemaal.
Ik zit met het volgende:
Momenteel heb ik 1 bijbaan waar ik zo ongeveer 600 euro per maand verdien.
Daarnaast ontvang ik een stage vergoeding van 450 euro per maand.
Op mijn bijbaan heb ik loonheffingskorting toegepast en over de stage vergoeding betaal ik belasting.
Deze afgedragen belasting kan ik dit jaar terugvragen.
Maar volgend jaar veranderd mijn situatie:
Ik hou de zelfde bijbaan
Ik ga afstuderen, ook hier ontvang ik vergoeding.
Weer pas ik loonheffingskorting toe op mijn bijbaan. Over mijn afstudeervergoeding betaal ik dus belasting.
Na mijn afstudeer periode ga ik opzoek naar een vaste baan en stop ik dus met mijn bijbaan en krijg ik ook geen afstudeervergoeding meer.
Mijn vraag is nu of ik in die situatie nog mijn "teveel" betaalde belasting nog terug kan vragen aangezien ik in die periode nog student was en ook nog studiefinanciering ontving.
Ik heb hier al behoorlijk wat op gegoogled maar waarschijnlijk komt deze situatie niet zoveel voor want ik vind niets zinnigs
Alvast bedankt voor het antwoord!
Ik zit met het volgende:
Momenteel heb ik 1 bijbaan waar ik zo ongeveer 600 euro per maand verdien.
Daarnaast ontvang ik een stage vergoeding van 450 euro per maand.
Op mijn bijbaan heb ik loonheffingskorting toegepast en over de stage vergoeding betaal ik belasting.
Deze afgedragen belasting kan ik dit jaar terugvragen.
Maar volgend jaar veranderd mijn situatie:
Ik hou de zelfde bijbaan
Ik ga afstuderen, ook hier ontvang ik vergoeding.
Weer pas ik loonheffingskorting toe op mijn bijbaan. Over mijn afstudeervergoeding betaal ik dus belasting.
Na mijn afstudeer periode ga ik opzoek naar een vaste baan en stop ik dus met mijn bijbaan en krijg ik ook geen afstudeervergoeding meer.
Mijn vraag is nu of ik in die situatie nog mijn "teveel" betaalde belasting nog terug kan vragen aangezien ik in die periode nog student was en ook nog studiefinanciering ontving.
Ik heb hier al behoorlijk wat op gegoogled maar waarschijnlijk komt deze situatie niet zoveel voor want ik vind niets zinnigs
Alvast bedankt voor het antwoord!