Wifi netwerken mee migreren naar nieuwe Iphone

Pagina: 1
Acties:

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:01
Zojuist heb ik een nieuwe Iphone aangeschaft en mijn bestanden gemigreerd van mijn 3gs naar 4. Nu kwam ik tot de ontdekking dat mijn draadloze netwerken niet mee gemigreerd zijn.

Nu denk je wellicht -ja lekker belangrijk-, maar ik heb in de afgelopen 2 jaar zoveel netwerken verzameld waardoor ik overal snel netwerktoegang heb. Ik heb natuurlijk geen zin bij iedereen opnieuw wifi codes op te vragen.

Iemand een idee?

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Moffin schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:02:
Zojuist heb ik een nieuwe Iphone aangeschaft en mijn bestanden gemigreerd van mijn 3gs naar 4. Nu kwam ik tot de ontdekking dat mijn draadloze netwerken niet mee gemigreerd zijn.

Nu denk je wellicht -ja lekker belangrijk-, maar ik heb in de afgelopen 2 jaar zoveel netwerken verzameld waardoor ik overal snel netwerktoegang heb. Ik heb natuurlijk geen zin bij iedereen opnieuw wifi codes op te vragen.

Iemand een idee?
Hoe heb je de gegevens 'gemigreerd' ?

Als je een reservekopie hebt gemaakt van je oude iPhone en hebt teruggezet op je nieuwe iPhone zou hij deze wachtwoorden moeten overzetten.

...less is more

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 14:01
Klopt, ik heb een reserve kopie gemaakt. Vervolgens de nieuwe iphone aangesloten en de kopie vervolgens terug laten zetten.

Beiden hebben ios 5

Link waarop staat dat in de reserve kopie wordt meegenomen:
Sleutelhanger (dit bevat de e-mailaccountwachtwoorden, Wi-Fi-wachtwoorden en wachtwoorden: http://forum.iculture.nl/wiki/Reservekopie)

Vreemd dat dit dan toch niet is gebeurd?

Ik zie overigens dat de wachtwoorden van mijn mail ook niet zijn meegenomen.

Heb het gevonden: Deze wireless profielen en wachtwoorden worden alleen meegenomen in een back-up wanneer er een wachtwoord op de back-up zelf wordt gezet.

[ Voor 77% gewijzigd door Moffin op 02-01-2012 19:04 ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]