• robertvanderlug
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Goedemiddag,

Gister heb ik een contract afgesloten bij The Phone House.
Toestel alles netjes mee gekregen.
Nu werd ik net gebeld dat het abonnement toch niet geaccepteerd is en of ik het spul terug wil brengen.

Ik heb het toestel al ingebruik en heb weinig zin om er weer afscheid van te nemen.
De verkoper heeft zelf niet goed opgelet dan hij niet geaccepteerd is.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Ik heb overgens al gebeld met kpn en die accepteren hem inderdaad niet.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:56
Terug brengen ?en en vergoeding vragen aan de Phone House en nog maals proberen ?

• robertvanderlug
Nogmaals proberen heeft geen zin hoorde ik net al omdat ik meerdere abonnementen heb,

• robertvanderlug
En wat gebeurd er als ik het toestel niet terug breng? Het is hun fout dus...

• robertvanderlug
Iemand een idee?

Verwijderd

Heb je de voorwaarden van je contract al doorgenomen ?
Waarom accepteren ze het niet ?

• robertvanderlug
omdat ik volgens hun te veel abonnementen heb

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:57:
En in het contract staat dat er een maximum aantal abonnementen dat een klant mag hebben? Zoniet, wijs ze daarop.

Wijs ze er ook op dat ze een klant die bewezen heeft dat hij netjes betaald (immers, meerdere abonnementen) nu de deur wijzen, en je andere abonnementen bij afloop zal verhuizen naar een andere partij.

• robertvanderlug
Dat heeft geen zin.
Het gaat mij nu even tussen mij en The Phone House.
Ik wil dat toestel houden namelijk

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:00:
Dat heeft geen zin.
Het gaat mij nu even tussen mij en The Phone House.
Ik wil dat toestel houden namelijk
Begin met in overleg gaan met ze, zeg ze dat je niet akkoord gaat met contractverbreking, en vraag ze om een voorstel voor een passende oplossing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:34

InFamous

excommunicado

Kan je alstjeblieft stoppen met het omhoogschoppen van je topic binnen 24 uur, daarnaast gebruik de edit knop om je laatste bericht aan te passen als je nog wat toe te voegen hebt.

Nu weer on-topic, gewoon het toestel terug brengen of contact betalen aan de balie. De telefoon is niet jou rechtmatige eigendom aangezien je er nooit voor betaald hebt, dat de fout bij The Phonehouse ligt dat kan maar waar mensen werken worden eenmaal fouten gemaakt.

Formerly known as Ragdoll

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je niet drie keer op rij willen posten? Als je wat toe wilt voegen, gebruik dan de editknop.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Artikel 7. Eigendomsvoorbehoud
7.1 De door TPH geleverde Producten blijven eigendom van TPH tot het moment dat de Klant alle verplichtingen uit de met TPH gesloten Overeenkomst deugdelijk is nagekomen.
7.2 In het geval dat TPH een beroep doet op het eigendomsvoorbehoud, geldt de ter zake gesloten Overeenkomst als ontbonden, onverminderd het recht van TPH vergoeding van schade, gederfde winst en rente te vorderen.
Met name 7.2 zou voor jou nadelig kunnen uitpakken. Ik zou gewoon contact opnemen met TPH om te vragen wat mogelijk is, zonder een vijandige houding aan te nemen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

even uit nieuwsgierigheid, hoeveel abonementen heb je en waarom dan meerdere ?

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

De aanvraag van je abonnement is waarschijnlijk geweigerd door je provider (KPN). Het toestel wat je hebt gekregen is van de Phonehouse. Het kan KPN dus niet zoveel schelen of je het toestel wel of niet terugbrengt.

Aangezien dit een menselijke fout is, zal ik het persoonlijk niet zo netjes vinden als je het toestel zal houden zonder ervoor te betalen (wat m.i. wel mogelijk is). Jij zal het ook niet leuk vinden als er door een fout van jou iemand zomaar iets achterover drukt waar die eigenlijk geen recht op heeft.

Aangezien KPN je aanvraag al eerder heeft geweigerd, acht ik de kans klein dat je dit toestel in combinatie met een KPN abonnement gaat krijgen. Misschien kan de phonehouse een abonnement van een andere provider aan je geven waar je eigenlijk dit toestel bij hoort te krijgen? Alleen dan geven ze het toestel niet opnieuw want die heb je al?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• robertvanderlug
Klopt het toestel heb ik gewoon en gebruik ik ook gewoon.
iLikeNoobies schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:22:
De aanvraag van je abonnement is waarschijnlijk geweigerd door je provider (KPN). Het toestel wat je hebt gekregen is van de Phonehouse. Het kan KPN dus niet zoveel schelen of je het toestel wel of niet terugbrengt.

Aangezien dit een menselijke fout is, zal ik het persoonlijk niet zo netjes vinden als je het toestel zal houden zonder ervoor te betalen (wat m.i. wel mogelijk is). Jij zal het ook niet leuk vinden als er door een fout van jou iemand zomaar iets achterover drukt waar die eigenlijk geen recht op heeft.

Aangezien KPN je aanvraag al eerder heeft geweigerd, acht ik de kans klein dat je dit toestel in combinatie met een KPN abonnement gaat krijgen. Misschien kan de phonehouse een abonnement van een andere provider aan je geven waar je eigenlijk dit toestel bij hoort te krijgen? Alleen dan geven ze het toestel niet opnieuw want die heb je al?

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Pixeltje

Woo-woohoo!

robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:25:
Klopt het toestel heb ik gewoon en gebruik ik ook gewoon.

[...]
Wat is dan je probleem? Je hebt een overeenkomst afgesloten met the phone house, die wordt nu, volgens de voorwaarden die je geaccepteerd hebt, ontbonden. Er rest je niets anders dan terug te gaan naar de winkel en de telefoon in te leveren. Wil je het ding houden? Dan ga je naar de winkel en betaal je in overleg met the phone house voor de telefoon. Misschien heb je mazzel en krijg je korting bij wijze van coulance, maar in principe hoeven ze dat niet te doen.

Het komt op me over alsof je de telefoon wilt houden, ondanks dat je daar niets voor betaald hebt, en het nu vreemd vindt dat the phone house dat niet leuk vindt.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waar wil je nu naartoe? Je wil niet betalen voor je telefoon blijkbaar, maar je wil hem ook niet terugbrengen? Klinkt nogal schofterig eerlijk gezegd...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• robertvanderlug
Schofterig? Zij maken die fout en geven die telefoon mee.
Maar ik ga morgen langs de winkel... dan maar over laten zetten naar een andere provider. En anders jammer.
NMe schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:35:
Waar wil je nu naartoe? Je wil niet betalen voor je telefoon blijkbaar, maar je wil hem ook niet terugbrengen? Klinkt nogal schofterig eerlijk gezegd...

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 16:14
ja, stel je voor jij maakt een klein foutje van een paar honderd euro...

• robertvanderlug
Dat is waar inderdaad... jullie hebben gelijk
MrCostanzo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:39:
ja, stel je voor jij maakt een klein foutje van een paar honderd euro...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:38:
Schofterig? Zij maken die fout en geven die telefoon mee.
Maar jij wilt profiteren van die fout. Als het een toestel is dat samengaat met een abo, en het abo wordt geweigerd, dan is ontbinden of overzetten de enige mogelijkheid. En niet onredelijk bezwarend.
Maar ik ga morgen langs de winkel... dan maar over laten zetten naar een andere provider. En anders jammer.
Dat is de beste houding. Vraag om wat coulance voor de overlast.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MrCostanzo
  • Laatst online: 13-10 16:14
maar goed,
lullige is natuurlijk wel dat door een foutje van TPH, jij tijd/moeite kwijt bent om het weer goed te regelen. Dus misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen zoals eerder ook al gezegd is

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Denk dat iedereen hier wel even in z'n achterhoofd moet houden dat het hier een zakelijke overeenkomst is en niet een 2e hands verkoop van particulier tot particulier.

Termen als 'schofterig' lijken me niet echt terzake doen. Ook redelijk offtopic.

Lijkt me dat de TS eerst z'n contract met de phonehouse zal moeten posten eer iemand hier een nuttig antwoord op kan geven. Is koffiedik kijken zo.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• robertvanderlug
Ja dat is zo.
The Phone House vertelde me net het abbonement wel om te kunnen zetten naar een andere.
Nadeel is alleen dat ik dan meer betaal per maand dan wat ik met dit contract had
sarcast schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:44:
Denk dat iedereen hier wel even in z'n achterhoofd moet houden dat het hier een zakelijke overeenkomst is en niet een 2e hands verkoop van particulier tot particulier.

Termen als 'schofterig' lijken me niet echt terzake doen. Ook redelijk offtopic.

Lijkt me dat de TS eerst z'n contract met de phonehouse zal moeten posten eer iemand hier een nuttig antwoord op kan geven. Is koffiedik kijken zo.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:07
Ik zie de laatste tijd veel topics op GoT met wat is mijn recht, hoe kan ik hier onderuit... Een beetje nadenken is toch ook niet moeilijk? Telefoon hoort bij Abo, daarom krijg je korting, abo is niet afgesloten dan breng je de telefoon terug of je betaalt bij. Geen rocketscience toch?
Ik snap echt niet hoe in mensen opkomt om te proberen de telefoon te houden, maar misschien ben ik te eerlijk?

• sarcast
robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:47:
Ja dat is zo.
The Phone House vertelde me net het abbonement wel om te kunnen zetten naar een andere.
Nadeel is alleen dat ik dan meer betaal per maand dan wat ik met dit contract had

[...]
Mja, dat is vervelend voor de Phone house, je het eerste contract met ze geaccepteerd en ondertekend.
Volgens mij kan je dit dan ook prima als onderhandelpositie gebruiken om te eisen dat ze je dan een gelijk contract aanbieden bij een andere provider of ze anders in gebreken stelt (je hebt nu immers een telefoon zonder werkend abonnement).

Maar nogmaals, zonder contract is dit gissen.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• sarcast
Archie_T schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:50:
Ik zie de laatste tijd veel topics op GoT met wat is mijn recht, hoe kan ik hier onderuit... Een beetje nadenken is toch ook niet moeilijk? Telefoon hoort bij Abo, daarom krijg je korting, abo is niet afgesloten dan breng je de telefoon terug of je betaalt bij. Geen rocketscience toch?
Ik snap echt niet hoe in mensen opkomt om te proberen de telefoon te houden, maar misschien ben ik te eerlijk?
Gaat hier niet om eerlijkheid, gaat hier om afspraken.
Ik snap echt niet hoe het in mensen opkomt dat je je daar maar gewoon makkelijk even onderuit denkt te praten met een vlotte babbel.

Overigens wilt de TS volgens mij nergens onderuit, hij heeft een contract afgesloten met de Phone house en daarvoor een toestel ontvangen.
De Phone house wilt er nu onderuit omdat ze hun dealtje met de KPN niet rond kunnen krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door sarcast op 29-12-2011 17:54 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:05
Ik *vermoed* dat iedere levering van een toestel bij een abonnement is onder het voorbehoud van acceptatie van het abonnement door de telecomprovider. Dat dit normaal altijd goed gaat, en dat de TS een meervoud aan abonnementen heeft waardoor dit nu een keer fout loopt is toch niet meteen een reden om dan maar een telefoon gratis te houden, en TPH als amateurs neer te zetten? Laat de volgende keer je nieuwe telefoon daar liggen tot alles definitief rond is, maar waarschijnlijk had je ook haast met je nieuwe telefoon.

• robertvanderlug
Alles was rond. Contract alles was getekend. Daarna kwamen ze er achter dat hij toch niet goed gekeurd was. Vandaar dat ik vanmiddag gebeld werd om alles maar terug te brengen.
jopie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:52:
Ik *vermoed* dat iedere levering van een toestel bij een abonnement is onder het voorbehoud van acceptatie van het abonnement door de telecomprovider. Dat dit normaal altijd goed gaat, en dat de TS een meervoud aan abonnementen heeft waardoor dit nu een keer fout loopt is toch niet meteen een reden om dan maar een telefoon gratis te houden, en TPH als amateurs neer te zetten? Laat de volgende keer je nieuwe telefoon daar liggen tot alles definitief rond is, maar waarschijnlijk had je ook haast met je nieuwe telefoon.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:07
sarcast schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:52:
[...]

Gaat hier niet om eerlijkheid, gaat hier om afspraken.
Ik snap echt niet hoe het in mensen opkomt dat je je daar maar gewoon makkelijk even onderuit denkt te praten met een vlotte babbel.
De afspraak is dat je de telefoon bij het contract krijgt, contract is er niet dus geen telefoon. Doe niet zo moeilijk breng telefoon terug, zeg dat het niet slim van ze is en loop naar een andere winkel/ provider.

• sarcast
jopie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:52:
Kun je eens aangeven wie The Phone House waar neerzet als amateurs?

Volgens mij is de deal trouwens rond als je een contract tekent. Je opmerking over acceptatie termijnen is wel een goed punt, misschien dat de TS hier toelichting over kan geven :)

• sarcast
Archie_T schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:55:
[...]

De afspraak is dat je de telefoon bij het contract krijgt, contract is er niet dus geen telefoon. Doe niet zo moeilijk breng telefoon terug, zeg dat het niet slim van ze is en loop naar een andere winkel/ provider.
Ah, jij hebt een kopie van de afspraak/het contract?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
sarcast schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:58:
[...]
Staat in de Algemene Voorwaarden: Outerspace in "Fout KPN!"

@robertvanderlug: Zou je svp je reactie onder de quote willen plaatsen, leest wat makkelijker :)

[ Voor 17% gewijzigd door Nielson op 29-12-2011 18:13 ]

• robertvanderlug
Nou het contract mailen ze tegenwoordig.
Alleen dat pdf bestand van mijn contract staat er niet bij
sarcast schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:58:
[...]

Verwijderd

Ik kan mij wel in T.s verplaatsen.
Je sluit een contract voor mooie gsm,en bent blij :9~ en gaat er mee aan de slag.
De volgende dag bellen ze dat ze het terug willen?
Ik zou ook reageren van "jij bent gek". 8)7
We hebben een contract .

Maar oversluiten naar vodafone/ben/tmobile ect,met behoud van dit toestel is de beste eerlijke makkelijkste optie.
Met je handtekening heb je ingestemd met de voorwaarden.
De kpn geeft i.d.d niks om het toestel.
Je kan het gewoon houden,maar kijk dan niet verbaast op als ze je een rekening sturen
met de volledige kosten .
Dan is dat toestel echt niet meer goedkoop,laat staan leuk.
En ze staan 100% in hun recht want jij hebt getekend.

Maar van TPH is het niet netjes en ze mogen wel een gelijkwaardig aanbod doen bij een andere provider.
En dit is niet de eerste keer dat ik dit hoor van TPH.
Mijn ex had het ook.Zij kon het toestel wel goedkoop kopen,met 50% korting,dus werd het wel netjes opgelost.
Maar dit is geen "foutje"en het gebeurd wel vaker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 18:25 ]

• robertvanderlug
Ja maar op een rekening zit ik ook niet echt te wachten van die telefoon.
Want die ga ik natuurlijk krijgen?
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:19:
Je sluit een contract voor mooie gsm,en bent blij :9~ en gaat er mee aan de slag.
We hebben een contract .

Maar oversluiten naar vodafone/ben/tmobile ect,met behoud van dit toestel is de beste eerlijke makkelijkste optie.
Met je handtekening heb je ingestemd met de voorwaarden.
De kpn geeft i.d.d niks om het toestel.
Je kan het gewoon houden,maar kijk dan niet verbaast op als ze je een rekening sturen
met de volledige kosten .
Dan is dat toestel echt niet meer goedkoop,laat staan leuk.
En ze staan 100% in hun recht want jij hebt getekend.

Maar van TPH is het niet netjes en ze mogen wel een gelijkwaardig aanbod doen bij een andere provider.
En dit is niet de eerste keer dat ik dit hoor van TPH.
Mijn ex had het ook.Zij kon het toestel wel goedkoop kopen,met 50% korting,dus werd het wel netjes opgelost.
Maar dit is geen "foutje"en het gebeurd wel vaker.

• sarcast
Hm, heeft de TS zijn kant van de verplichtingen niet voldaan dan.. :?

Artikel 7. Eigendomsvoorbehoud

7.1 De door TPH geleverde Producten blijven eigendom van TPH tot het moment dat de Klant alle verplichtingen uit de met TPH gesloten Overeenkomst deugdelijk is nagekomen.
7.2 In het geval dat TPH een beroep doet op het eigendomsvoorbehoud, geldt de ter zake gesloten Overeenkomst als ontbonden, onverminderd het recht van TPH vergoeding van schade, gederfde winst en rente te vorderen.

Overigens zou je de algemene voorwaarden kunnen aanvechten in een rechtzaak als je vindt dat je als klant zijnde benadeeld wordt.
Algemene voorwaarden zijn leuk, maar mogen nooit de klant benadelen of in strijd zijn met de wet.
..al verwacht ik eigenlijk niet dat een rechter je gelijk zal geven.

Zou zelf stevig onderhandelen voor zo'n korting op het toestel of in het minste geval een gelijke deal bij een andere provider.
Je hoeft je als consument echt niet direct over te geven aan de 'algemene voorwaarden' van een bedrijf. Daarvoor wordt er door bedrijven veel te vaak misbruik van gemaakt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sarcast schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:35:
Overigens zou je de algemene voorwaarden kunnen aanvechten in een rechtzaak als je vindt dat je als klant zijnde benadeeld wordt.
Je kijkt wel heeeel erg eenzijdig naar de zaak. Waar wordt de klant benadeeld?

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:19:
We hebben een contract .
Helemaal mee eens :)

Maar wat ik mij afvraag: was het contract reëel? (wat betaald de TS ervoor?)
Kijk, als de TS bijvoorbeeld geen €35 maar €30 per maand moet betalen voor een abbo incl. een Galaxy Nexus (of andere hi-end phone) dan vind ik het een fout die de winkel maar op zicht moet nemen..
Als de TS in dit geval diezelfde phone bij een abbo van €15 in de maand heeft gekregen kan ik TPH geen ongelijk geven en is het ZEKER niet meer dan logisch dat de TS zijn toestel weer in moet leveren of bij moet betalen.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Dit heeft meer te maken met dat Kpn* iemand controleerd .
Als je niet door die controle heen komt,krijg je geen mobiel abbo.
Heeft verder niks met de vorm van abbo zelf en/of toestel te maken.
Normaliter betaal je voor het "graties" toestel d.m.v het abbo.
De winst zit voor de bedrijven in het doorverkopen van belminuten.
Want belminuten zonder toestel kunnen b.v 100 voor 2,50 zijn, terwijl je met toestel 12,50 kwijt zou zijn.
Je krijgt dan je toestel "graties"maar dat klopt natuurlijk niet.
Als je voor 200 min 20 euro betaald ,dan betaal je voor je gsm.

Het beste is misschien aanvoeren bij TPH dat je het ding al gebruikt hebt,eraan gehecht bent,en benadrukken
dat je deze handelswijze van hun behoorlijk associaal vind.
Verder dat je genoegen neemt met eenzelfde prijs permaand ,maar dan bij een andere provider.
Als je het toestel houdt zal je altijd moeten betalen.

Zelf aanbieden de helft in contant voor het inmiddels gebruikte toestel te geven is ook een optie.
Zeker als het een simlock betrefd(-40%),wat nog een jaar aan provider zit.

*edit ; meer dat tPH een aanvraag doet bij kpn,die vervolgens jouw status zien.
Als ze dat pas de volgende dag doen.... :F
dan is dat ook fout van tPH zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 19:53 ]

• robertvanderlug
Nog even een vraag. Stel dat ik hem wel wil betalen. Zou je dat dan in termijnen kunnen doen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als TPH het toestel wil verkopen met een andere provider, zou dat wel mogelijk kunnen zijn. Overleg met de verkoper van TPH, hij of zij kan jou daar meer informatie over geven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• robertvanderlug
Nou als ik hem nergens anders kan afsluiten... en ik wel graag het toestel wil houden.
Maar kan het bedrag niet in 1x missen
Outerspace schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:14:
Als TPH het toestel wil verkopen met een andere provider, zou dat wel mogelijk kunnen zijn. Overleg met de verkoper van TPH, hij of zij kan jou daar meer informatie over geven.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:25:
Nou als ik hem nergens anders kan afsluiten... en ik wel graag het toestel wil houden.

[...]
Als alle mobiele aanbieders je als klant weigeren, vrees ik dat betaling in termijnen ook niet gaat lukken. Blijkbaar geef je teveel geld uit aan mobiele abonnementen volgens (waarschijnlijk) het BKR. Die controleren ook of jij wel een krediet mag van een paar honderd euro en dat zal dan om dezelfde reden geweigerd worden.

^^^ Dit alles zonder precies te weten hoeveel abonnementen je dan wel niet hebt, maar ze weigeren je natuurlijk niet zomaar ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 29-12-2011 22:01 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:57:
Hoeveel heb je er dan? Ik kan me voorstellen, dat je er 2 - of in een uiterst geval 3 - nodig zou kunnen hebben:
- prive mobiel
- zakelijke mobiel
- mobiel internet voor bijv. een iPad 3g ofzo

Maar in dat uiterste geval staan er nog steeds maar 2 abonnementen op je naam, ervan uitgaande dat je de zakelijke mobiel ook op naam van de zaak zou hebben.

Betaal je je met "te veel abonnementen" niet helemaal scheel?

Hmmmm.... als ik zo je post-history eens bekijk, lijkt het erop dat je deze zomer op pad bent geweest voor een tablet en sinds vorige maand een iPhone hebt. Is dat allemaal niet een beetje teveel van het goede? (Aangezien je nu dus weer een andere hebt.)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 22:12 ]

• Frank Martin
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Misschien is TS katvanger voor abonnementen en heeft ie de telefoon al doorverkocht? Ook nog een mogelijkheid....

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Zoals Grrrrrene al aangeeft, ze weigeren je niet zomaar. Ook ik ben dan wel erg benieuwd hoeveel abonnementen je dan wel niet hebt als ze zeggen dat je er teveel hebt en je hierdoor weigeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 29-12-2011 22:15 ]

• robertvanderlug
Wat bedoel je?
Frank Martin schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:11:
Misschien is TS katvanger voor abonnementen en heeft ie de telefoon al doorverkocht? Ook nog een mogelijkheid....

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58
Waarom meld je gewoon niet hoeveel abbo's je al hebt? Dan kunnen we de zaak in perspectief plaatsen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Katvanger is iemand waar geen geld te halen is, die moeilijk aan te pakken is. Vooral bekend van auto's.

Maar het zou helpen als je wat specifieker zou zijn, en aangeeft hoeveel abo's er al op je naam staan, en waarom zoveel. Ik heb 3 abo's staan hier in de UK, maar heb ook een fantastische creditrating ;) .

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
robertvanderlug schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:25:
[...]
Terugbrengen en over een half jaar of een jaar nogmaals proberen.

Contract is al in termijnen betalen, daarvoor ben je geweigerd. Elke andere termijnregeling gaat giga-negatief voor jezelf zijn.

• Frank Martin
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Quote eens normaal man.

Anyway, katvanger: jij sluit abo's af bij het leven en verpatst daarna de telefoons die je 'krijgt'. Telco komt bij jou abogeld incasseren, maar jij bent de kale kip: probleem voor telco. Ik zeg (en denk) niet dat het in jouw geval zo is, maar het is wel een vaag verhaal.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 23:25
Gezien de topicstarter zijn posthistory heeft hij wellicht al een iPhone en een iPad/Tab10.1V... :o

[ Voor 4% gewijzigd door bredend op 29-12-2011 22:28 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, dit topic gaat nergens meer over, dus hier gaat een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.