1 op 1 geluid via laptop speakers microfoon

Pagina: 1
Acties:

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hallo,

Ik heb zojuist een microfoon gekocht van het merk connexxx de MC-2005 en de bedoeling is,
als ik er in zing of door praat dat het geluid via de speakers van de laptop te horen is zonder op te nemen of iets dergelijks maar gewoon 1 op 1 dus direct, de specificaties zijn: impedance 600 ohm, sensitivity 76+/-3dB, plug 63mm, mono en adapter 36mm mono.

nu heb ik al zitten zoeken, mijn laptop heeft overigens Windows Vista als besturings systeem maar ik hoor niks en krijg hem niet 1 op 1, wel lukt het mij om geluid op te nemen maar daar blijft het bij, dus als iemand een oplossing voor me heef: Heel erg bedankt!

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Optie: ´naar dit apparaat luisteren´ aanvinken staat ergens in je audio instellinengen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Hufter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Dat staat bij 'Eigenschappen' op de tab 'Opnameapparaten' als je Geluid aanklikt in het configuratiescherm.

• mobstaa
  • Niet online
Dat kan niet want ik heb al gezocht en bij iedereen zie ik staan als tabbladen: Afspelen, Luisteren, Opnemen en Geluiden maar ik heb alleen Afspelen, Opnemen en Geluiden en ik mis Luisteren en daar staat het waarschijnlijk bij! Kan iemand mij dit uitleggen of een oplossing geven?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik heb hier ook geen ´luisteren´ hoor? en toch heb ik die optie...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• mobstaa
  • Niet online
Ik zie die optie niet:s

Weet iemand misschien waarom ik dat tabblad niet kan zien? zou dat komen doordat mijn microfoon niet-compatibel zou zijn met windows vista? of zou Windows vista gewoon geheel niet compatibel zijn?

[ Voor 81% gewijzigd door mobstaa op 29-12-2011 16:42 ]

• mobstaa
  • Niet online
op mijn Windows 7 laptop werkt het perfect ik sluit hem aan en druk op "naar apparaat luisteren" en het werkt perfect maar op Windows Vista weet ik niet hoe ik het voor elkaar krijg verder niemand meer een mogelijke oplossing hiervoor?

• MicGlou
  • Laatst online: 10-09 18:42
In de volumemixer van Windows zie je boven de slider icoontjes staan... als je daarop klikt opent de geavanceerde instellingen van het geluid... dan krijg je een venster te zien met alle aangesloten audioapparaten. Zorg er dan voor dat de microfoon geselecteerd staat en dan op je de eigenschappen onderin dat venster. Dan opent er weer een nieuw venster met diverse tabs, onder het tabje 'luisteren' kan je aanvinken dat je apparaten die via de microfoonaansluiting zijn aangesloten over de speakers moeten worden weergegeven (je kan de mic ingang dus ook gebruiken voor een mp3-speler oid)

Mocht het dan nog niet afspelen, dan staat de microfoon zeer wss nog ergens anders gedempt, check dan bijvoorbeeld Realtek Soundmanager, daar kan de mic nog apart gedempt staan...

[ Voor 13% gewijzigd door MicGlou op 29-12-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Het probleem is dat ik het tabblad "Luisteren" gewoon compleet mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://windows.microsoft....o-device-to-your-computer

En dan de instructies onder "Een microfoon aansluiten op de computer" volgen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

MicGlou schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:54:
bijvoorbeeld Realtek Soundmanager, daar kan de mic nog apart gedempt staan...
Inderdaad, wat voor een laptop is het?
Grote kans dat je het via realtek moet regelen.

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Dankjewel voor alle hulp, ik ben er door de link van Microsoft dan eindelijk uitgekomen en het is nog allemaal op tijd goed gekomen. Dank jullie voor jullie tijd!

Sluit het topic maar.

Pagina: 1