Hoi allen,
De laatste jaren heb ik een aantal sites gemaakt, waaronder www.hijam a.nl
Ik heb de site getest en hij werkt gewoon goed; vele online website scanners weergeven geen fouten, maar toch krijg ik via Chrome te zien dat:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
www.hija ma.nl bevat inhoud van www.robert-sh aw.org, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
Ik heb deze thread doorgelezen, en mijn HTaccess file lijkt normaal:
Heb de IP van Robert-shaw al toegevoegd aan de blocklist, maar nog steeds krijg ik de foutmelding.
.htaccess:
"
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
order allow,deny
deny from 66.147.242.165
allow from all
# END WordPress
"
Mijn andere sites, op dezelfde hosting/server weergeven zo'n foutmelding niet.
De laatste jaren heb ik een aantal sites gemaakt, waaronder www.hijam a.nl
Ik heb de site getest en hij werkt gewoon goed; vele online website scanners weergeven geen fouten, maar toch krijg ik via Chrome te zien dat:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
www.hija ma.nl bevat inhoud van www.robert-sh aw.org, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
Ik heb deze thread doorgelezen, en mijn HTaccess file lijkt normaal:
Heb de IP van Robert-shaw al toegevoegd aan de blocklist, maar nog steeds krijg ik de foutmelding.
.htaccess:
"
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
order allow,deny
deny from 66.147.242.165
allow from all
# END WordPress
"
Mijn andere sites, op dezelfde hosting/server weergeven zo'n foutmelding niet.
Gulfstream G650