Problemen na update W7

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 22:15
Ik heb een laptop die ik wil installeren met W7. Gaat om een Hp core 2 duo. Na de nieuwe installatie werkt alles prima, echter na de eerst aangeboden updates, geeft hij problemen na het opnieuw opstarten.

Soms bsod, soms een weer niet maar krijg ik een klein programmaatje wat aangifte wat de mogelijke problemen zijn.

Wie weet zonder de bsod coders etc wat het zou kunnen zijn dat je na update W7 deze problemen krijgt?
Driver probleem? Harware? ik heb er nu een andere hdd en geheugen inzitten.

hoop op goede raad

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Wat is de BSOD melding die je krijgt dan?
Als je niet genoeg tijd hebt om dit uit te lezen moet je even "Automatisch opstarten" uitvinken. Aan de hand van de melding kan er beter bepaald worden wat het probleem inhoudt waar je tegenaan loopt.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

DarkSide

theres no place like ::1

Kan van alles zijn. Zelfs een corrupte HD die waar nu een badblock oid aangesproken wordt.
Om meer info te vergaren zou je de (mini)dmp bestanden moeten analyseren (zijn programmas voor)
die kunnen inzicht geven welke dll, sys etc de veroorzaker is.
Dan kan je bv zien dat vga.sys (noem maar een zijstraat) de veroorzaker is. En je videodriver upgraden.

anders dien je de laatste updates te deinstalleren (liefst een voor een) om te weten welke de veroorzaker is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Denk dat je drivers lopen te zieken. HP gebruikt vaak eigen drivers. Heb je deze gedownlaod?

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 22:15
Ik denk zelf ook dr drivers. Hoe voorkom je dat W7 update je goede drivers verkloot?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Door die mooie opties in Control Panel te gebruiken.

Beetje meer inzet mag op zich ook wel hoor.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.