Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wall mount HP Touchsmart 600-1040nl

Pagina: 1
Acties:

• blauwtje82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-02-2021
Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd de trotse eigenaar van een HP Touchsmart 600-1040nl en wil deze nu gaan ophangen in de keuken. Via internet heb ik een Hp Vesa Wall Mount Adapter (VK554AA) gekocht om de TS op te kunnen hangen. Alleen nu ik de handleiding lees begrijp ik niet of de Hp Vesa Wall Mount Adapter (VK554AA) voldoende is om de TS op te hangen of dat ik nog iets extra`s nodig heb? Heeft er iemand ervaring met het ophangen van een HP Touchsmart in combinatie met de Hp Vesa Wall Mount Adapter (VK554AA) ?

Al vast bedankt,

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:33

-36-

Trust me. I'm an amateur

Wat pluggen, schroeven en een boormachine lijken me handig. Volgens de specs word er al een vesa wandmontage adapter meegeleverd met de touchsmart welke afdoende moet zijn om de TS op te hangen.

[ Voor 29% gewijzigd door -36- op 29-12-2011 17:51 ]

• blauwtje82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-02-2021
-36- schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:38:
Wat pluggen, schroeven en een boormachine lijken me handig. Volgens de specs word er al een vesa wandmontage adapter meegeleverd met de touchsmart welke afdoende moet zijn om de TS op te hangen.
Dat klopt helemaal maar verder staat: 'Wat u nodig hebt: Wandmontagesteun(apart verkrijgbaar met de volgende specificaties)' maar op een Amerikaanse website staat: The HP VESA Wall Mount Adapter lets you mount your HP TouchSmart PC on the wall or articulating arm instead of on the stand.

Volgens mij tegenstrijdige berichten.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:33

-36-

Trust me. I'm an amateur

Had je niet een foto van de achterkant vd TS plus meegeleverde bracket?

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:03
Heb alleen ervaring met de laatste HP's maar je kunt op i-net video's vinden voor montage.

idd wees maar trots op je touchsmart, ons project heeft 6 weken delay doordat 600 stuks niet geleverd kunnen worden..

diskeltische lurker

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

-36- schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:38:
pluggen/schroeven/bouten kunnen meegeleverd zijn.
als je hem aan een stenen muur wil hangen dat heb je ook een steenboor+klopboormachine nodig.

ora et labora

Pagina: 1