Ik ben bezig met een nieuwe site en wil daarop netjes een apple-touch-icon includen. Ik weet hoe het moet, maar het wil niet werken. Maar gezien een iPod van die fantastische debug-mogelijkheden heeft, heb ik geen idee wat ik fout doe. Misschien dat iemand hier een idee heeft. Ik heb dit aan m'n <head> toegevoegd:
Die plaatjes bestaan, werken, zijn de juiste grootte, en zitten in het juiste pad als je deze hrefs volgt.
Als ik nu op een iPod met iOS 4.3 de betreffende site aan het homescreen wil toevoegen, is het icoon een autogenerated ding, dus een screenshot van de site, ipv het icoon dat ik opgegeven heb.
Als ik naar dit probleem zoek, krijg ik uiteraard alleen maar instructies hoe het moet (en volgens al die sites doe ik het goed). Ook uit de SDL kan ik niet anders begrijpen dan wat ik doe, de juiste manier is. Ik heb ook al de cache leeggegooid, het bestand los opgevraagd, the usual yadayada en dat helpt natuurlijk niet.
Zijn er soms bekende issues met deze techniek? Of zijn er issues met iOS 4.3? Of wat?
Waarom werkt het niet?
HTML:
1
2
3
| <link rel="apple-touch-icon" href="includes/image/apple-touch-icon-57.png"/> <link rel="apple-touch-icon" sizes="72x72" href="includes/image/apple-touch-icon-72.png"/> <link rel="apple-touch-icon" sizes="114x114" href="includes/image/apple-touch-icon-114.png"/> |
Die plaatjes bestaan, werken, zijn de juiste grootte, en zitten in het juiste pad als je deze hrefs volgt.
Als ik nu op een iPod met iOS 4.3 de betreffende site aan het homescreen wil toevoegen, is het icoon een autogenerated ding, dus een screenshot van de site, ipv het icoon dat ik opgegeven heb.
Als ik naar dit probleem zoek, krijg ik uiteraard alleen maar instructies hoe het moet (en volgens al die sites doe ik het goed). Ook uit de SDL kan ik niet anders begrijpen dan wat ik doe, de juiste manier is. Ik heb ook al de cache leeggegooid, het bestand los opgevraagd, the usual yadayada en dat helpt natuurlijk niet.
Zijn er soms bekende issues met deze techniek? Of zijn er issues met iOS 4.3? Of wat?
Waarom werkt het niet?
[ Voor 3% gewijzigd door _Thanatos_ op 29-12-2011 14:25 ]
日本!🎌