Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens Gigaset N300A IP + Gigaset C610H gekocht en nu?

Pagina: 1
Acties:

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
Ik had een vraagje over voip telefoneren. Ik heb Siemens Gigaset N300A IP + Gigaset C610H gekocht. Een vriend van mij gebruikt Voipbuster om te telefoneren via Siemens A580 IP. Hij heeft ook zelf een voip telefoonnummer van Voipbuster. Ik wil nu ook zelfde doen hoe hij doet. Kan ik ook gewoon via Voipbuster telefoonnummer krijgen. Of moet ik iets anders doen. Graag advies a.u.b.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

tayram schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:20:
Ik had een vraagje over voip telefoneren. Ik heb Siemens Gigaset N300A IP + Gigaset C610H gekocht. Een vriend van mij gebruikt Voipbuster om te telefoneren via Siemens A580 IP. Hij heeft ook zelf een voip telefoonnummer van Voipbuster. Ik wil nu ook zelfde doen hoe hij doet. Kan ik ook gewoon via Voipbuster telefoonnummer krijgen. Of moet ik iets anders doen. Graag advies a.u.b.
Vraag het aan die vriend van je?
Verder : http://www.voipbuster.com/en/voip-in.html
To get your own telephone number login to your account page and select 'Get inbound phone number' from the menu on the left to see if a telephone number is currently available for your country.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
Hij zei tegen mij dat via Voipbuster is de telefoonnummer niet meer verkrijgbaar is. Klopt dat? Anders moet ik eerst beltegoed aanschaffen die ik misschien nog niet eens gebruik kunnen maken.

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
En mocht voipbuster geen telefoonnumers meer hebben, kijk dan naar www.budgetphone.nl