wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Voor zover ik weet heb ik de Nederlandse app en een Nederlands Apple ID ja.
Het is een nederlandstalig boek, het lijkt me sterk dat ze die gratis in een andere store zetten.Wussie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:22:
Ik heb hetzelfde probleem; herinstalleren heeft ook niet geholpen. Zijn er mensen die het boek van vandaag uberhaupt wel gratis hebben weten te krijgen? Of is het gewoon niet op de nederlandse app store geactiveerd?
Maar ik heb hem hier net gewoon binnen gehaald
Maar als de app echt niet wil werken kun je natuurlijk ook gewoon kijken wat er vandaag gratis is en dat dan gewoon zelf in de store opzoeken.
Humankind… be both.
ja dat doe ik dus maar dan staat er alsnog dat ie 6,49 kost, hij geeft bij mij voor vandaag "Jo Nesbo - The Redbreast" aan, de app linkt ook naar een engelstalig boek... De nederlandstalige versie van het boek staat er voor 14,99Spike_wolf schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:28:
[...]
Het is een nederlandstalig boek, het lijkt me sterk dat ze die gratis in een andere store zetten.
Maar ik heb hem hier net gewoon binnen gehaald
Maar als de app echt niet wil werken kun je natuurlijk ook gewoon kijken wat er vandaag gratis is en dat dan gewoon zelf in de store opzoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Wussie op 29-12-2011 18:46 ]
Dan heb je denk ik toch de app voor een ander land geinstalleerd staan.Wussie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:43:
[...]
ja dat doe ik dus maar dan staat er alsnog dat ie 6,49 kost, hij geeft bij mij voor vandaag "Jo Nesbo - The Redbreast" aan, de app linkt ook naar een engelstalig boek... De nederlandstalige versie van het boek staat er voor 14,99
Vandaag is het boek "De jonge in de gestreepte pyama" het geschenk. Een Nederlandse vertaling van een Ierse schrijver.
Die staat nu als het goed is ook gewoon gratis in de store. De app is niets bijzonders, hij geeft je alleen iedere dag een herinnering over wat er vandaag gratis is. Feitelijk kan iedereen die dingen gratis downloaden.
[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 29-12-2011 19:05 ]
Humankind… be both.
Op de iBooks store inderdaad 'de jongen in de gestreepte pyama' gratis gevonden dus dat lijkt wel in orde, wel irritant dat ik dan het internet moet gaan afstruinen om te vinden wat de dagelijkse aanbiedingen zijn in mijn regio...
Aan de reviews van dat Jo Nesbo boek te zien zijn er wel meer mensen met hetzelfde probleem

[ Voor 13% gewijzigd door Wussie op 29-12-2011 19:28 ]
Instellingen -> Algemeen -> Internationaal -> Regionotatie
Deze staat waarschijnlijk niet op Nederlands. Verander hem hier in, ga naar 12-dagen app en je zult het goede kado zien en deze kan je dan ook gewoon downloaden met je Nederlandse App Store account
Succes!
held!Retrail schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:31:
Degene die de verkeerde items te zien krijgen in de app moeten even naar het volgende menu gaan:
Instellingen -> Algemeen -> Internationaal -> Regionotatie
Deze staat waarschijnlijk niet op Nederlands. Verander hem hier in, ga naar 12-dagen app en je zult het goede kado zien en deze kan je dan ook gewoon downloaden met je Nederlandse App Store account
Succes!