Iphone 4 niet opladen via macbook-pro

Pagina: 1
Acties:

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 19:03
vreemd probleem sinds gister. als ik mijn iphone koppel met snoer aan mn macbookpro koppelt en synchroniseert hij wel maar laad niet.
voorheen laadde hij wel gewoon. toevallig gister een keer aangehinkt dat hij ook mag synchroniseren via wifi. dit nu weer uitgezet maar geen verschil.

iemand een hint of tip?

ik draai onder 5.0.1

edit aan de stekker doet hij ook niet opladen :S

[ Voor 7% gewijzigd door bakkie1985 op 29-12-2011 13:05 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als hij aan het stopcontact ook niet wil laden kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
* De 30-pins connector in je telefoon is smerig of brak, even een oude tandenborstel er doorheen porren wil wel eens helpen.
* Het kabeltje is aan gort, test het met een ander kabeltje.

• bakkie1985
2 kabels getest. aansluitpunten altijd netjes schoon ( heeft luchtspuit op werk )

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 19:52
Dit komt waarschijnlijk omdat je nog andere apparaten aan je MBP hebt. De hub van MBP's heeft namelijk heel weinig vermogen, en dat moet hij ook nog eens verdelen over verschillende poorten. Ik heb dit ook gehad, alleen met een harde schijf: zo ben je aan het kopieeren 10 min en zo kapt hij ermee.

Ik raad je aan alleen via wandcontact of een windows laptop te gebruiken die meer vermogen geeft.

Bron: mezelf, heb dit met meer MBP's gehad.

Verwijderd

iphone al een keer helemaal uit gehad? (kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt, maar goed.)

• bakkie1985
iphone aan en uitgedaan opgelost... vaag probleem zeg :S

dat van die hubs klopt btw. ik heb 2 hubs met 5 poorten helemaal vol zitten en soms zorgt dit voor problemen.
echter deed hij het aan de wandcontactdoos ook niet!

thnx voor support!

Verwijderd

achteraf: mischine dat de software die bepaald of je telefoon "vol" is, even in de war was.

• bakkie1985
jah want toen ik hem uitdeed ( 51% ) en erna aan ( 61% ) :)
Pagina: 1