hey
weet iemand toevallig waar ik een Am2 processor kan kopen.
alvast bedankt.
weet iemand toevallig waar ik een Am2 processor kan kopen.
alvast bedankt.
Kaze Ni Nare
Meh, die bedoelde ik inderdaad, verkeerd linkjeRyuuPro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:15:
avro zoekt een processor Jejking, geen moederbord.
Ik zal half aardig doen:
http://tweakers.net/aanbod/cat/646/amd-processors.html
Mag je zelf nog gaan uitzoeken welke er AM2 zijn.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ahum, dan moet je ook het topic sluiten want het staat nog openUltraman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:05:
Welkom op GoT!
Een AM2 processor kun je natuurlijk vinden in een computershop die deze verkoopt, heb je al gekeken of de Pricewatch - Processoren > AMD met filter op "AM2" je enkele producten terug geeft?
We willen je met alle plezier helpen, maar we verwachten wel enige inzet van jouw kant.
Wat we daar zoal onder verstaan en welke stappen we je graag zien doorlopen voordat je een topic opent vind je in Het Algemeen Beleid. Ik stel voor dat je die even op je gemak doorneemt, dan weet je dat voor een volgende keer.
Omdat je topic daar nu niet aan voldoet en je vraag, heel eerlijk, wat simpel is sluit ik bij deze dit topic.
Mocht je hierover vragen/opmerkingen hebben dan kun je mij natuurlijk DMen of emailen, het adres vind je in mijn profiel.
Veel tweakplezier nog!
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq