Toon posts:

Opnemen op USB geen mogelijkheid om iets anders te kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week heb ik de philips pfl7676H/12 in bezit en dit is echt een top toestel.
Gisteren heb ik een ci+ adapter gekocht zodat ik een apparaat minder in me kast heb staan.
De tv heeft als mogelijkheid dat je op een usb harddisk dan kan opnemen.
Dat werkt allemaal prima.
Maar gisteren zaten we iets te kijken wat ik op mijn hd recorder had opgenomen.
de tv ging iets opnemen en overruulde gelijk alles.

Ik kon geen andere zender bekijken, geen ingang kiezen bij source helemaal niks.
weet iemand hoe je dit kan aanpassen? of misschien via een patch?

ben benieuwd.

rob

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09-2025
Hoi Rob,

Ik ben niet bekend met dit type tv, maar ik weet wel dat het bij een aantal decoders zo is dat er twee of drie kanalen tegelijk opgenomen kunnen worden. Maar dan kan je op dat moment geen andere kanalen meer kijken dan diegene die je aan het opnemen bent.

Ik denk dat dit met de bandbreedte van je kabel of de lees/schrijfsnelheid van je harddisk te maken heeft (?)
Weet het niet zeker, maar zoiets lijkt me logisch.

Je zou hier eens kunnen kijken:
http://www.philips.nl/c/t...676h_12/prd/nl/?t=support

Ze hebben ook een chat, wellicht dat ze daar je vragen kunnen beantwoorden.

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02 16:17

D4NG3R

kiwi

:)

Kan je bij digitale televisie sowieso niet maar 1 ding tegelijk doen? Als je iets op wilt nemen kan je dit alleen doen op de zender die je op dat moment open hebt staan. Of je recorder moet een 2e tuner speciaal voor opnemen hebben.

Nvm de content was al opgenomen, jullie poogden deze content te bekijken en tegelijk wat anders op te nemen.

Inderdaad zou ik even kijken of je lees/schrijfsnelheid wel afdoende zijn. Bij USB2 houd je maar zo'n 25 a 30MB/s over. Op die TV zou dit nog wel eens minder kunnen zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 29-12-2011 09:27 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

vaak is het zo als je de usb opneem functie gebruikt,je aniet kan zappen naar een andere zender,naar mijn weten hebben tv's meestal maar 1 tuner.Dat zou ook kunnen verkalaren waarom je niet kan zappen,omdat anders het programma niet opgenomen word.

Ik kan het mis hebben,maar ik zou dat maar eens nakijken

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02 16:17

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:11:
vaak is het zo als je de usb opneem functie gebruikt,je aniet kan zappen naar een andere zender,naar mijn weten hebben tv's meestal maar 1 tuner.Dat zou ook kunnen verkalaren waarom je niet kan zappen,omdat anders het programma niet opgenomen word.

Ik kan het mis hebben,maar ik zou dat maar eens nakijken
Ik verkeek me er ook al op ;)
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:20:
Maar gisteren zaten we iets te kijken wat ik op mijn hd recorder had opgenomen.
de tv ging iets opnemen en overruulde gelijk alles.
De TS wou dus iets afspelen vanaf zijn HDD, en tegelijkertijd iets opnemen. Dit vond de TV zachtgezegt 'niet leuk'.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken