Problemen met uitval internet op laptop

Pagina: 1
Acties:

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Hallo,

Ik heb sinds een maand twee routers in mijn netwerk zodat ik door het gehele huis kan internetten. Nu is laatst de stroom uitgevallen waarbij dus zowel de routers als de modem is uitgevallen. Ik heb na opstarten op mijn ps3 (wifi) en op de vaste pc (die via draad is aangesloten op internet) gewoon internet. Alleen op mijn laptop valt hij steeds plots uit wanneer ik dan de verbinding uit en weer aan zet doet hij het weer even en dan valt hij weer uit.

Waar kan dit aan liggen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08

lier

MikroTik nerd

Misschien staat je router nu ingesteld op een ander kanaal? Controleer eens met een programma als inSSIDer of je een druk kanaal gebruikt.

Verder ontbreekt elke vorm van relevante informatie in je TS, misschien kan je eens een plaatje maken van je netwerk inclusief instellingen en IP adressen (en WiFi instellingen) om een concreter antwoord te kunnen geven!?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Heb het kanaal veranderd er zaten 4 andere netwerken op hetzelfde kanaal van mijn router op de onderste verdieping, hoop dat het nu is opgelost! Zo niet geef ik een gedetailleerde omschrijving.