Ik heb een rare fout in een web app die ik aan het maken ben in GWT/JAVA.
er word een listbox(dropdown) gemaakt met een item en een value, voor die listbox maak ik ook een changehandler om de value terug te krijgen als je de list box selecteert en veranderd. Dit gaat alleen niet goed als je de listbox selecteert blijft die alleen de waar van het eerste item terug geven en niet degene die je geselecteerd hebt. Ik snap niet wat er fout is want ik heb dit ook in andere GWT projecten gebruikt en daar werkt het wel.
iemand die zit wat ik hier fout doe?
er word een listbox(dropdown) gemaakt met een item en een value, voor die listbox maak ik ook een changehandler om de value terug te krijgen als je de list box selecteert en veranderd. Dit gaat alleen niet goed als je de listbox selecteert blijft die alleen de waar van het eerste item terug geven en niet degene die je geselecteerd hebt. Ik snap niet wat er fout is want ik heb dit ook in andere GWT projecten gebruikt en daar werkt het wel.
Java:
5
6
7
8
9
10
11
| docentListBox.addChangeHandler(new ChangeHandler() { public void onChange(ChangeEvent event) { itemSelectedDocent = docentListBox.getSelectedIndex(); currentGeeftVak.setEmail(docentListBox.getValue(itemSelectedDocent)); System.out.println(docentListBox.getItemText(itemSelectedDocent)); } }); |
iemand die zit wat ik hier fout doe?