Marmitek Inviisible 4

Pagina: 1
Acties:

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:19
Onder de kerstboom lag nog een Marmitek voor mij.
's avonds doe die prima zijn werk. Ontvanger staat mooi op de voet van de TV, en alle grotere toestellen staan netjes in de kast. Op ieder toestel kleeft dan zo'n IR ledje wat de commando's doorgeeft.

Overdag lijkt het alsof het gewone daglicht de marmitek stoort, en dan werkt het niet, of het hapert stevig.
Iemand een oplossing?

Sony A7 iv en wat recycled glas

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:54

D4NG3R

kiwi

:)

Zonlicht bestaat ook deels uit IR waardoor dit kan storen op IR zenders. Een simpele oplossing lijkt mij hiervoor niet mogelijk..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Kort-door-de-bocht: Batterijen van je afstandsbediening al eens vervangen? 'savonds heeft hij er minder moeite mee om door het zonlicht heen te prikken (zie post D4NG3R), dus het kan zijn dat hij overdag nét de intensiteit niet meer voor heeft.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:19
Een van de bedieningen is splinternieuw met nieuwe batterijen.

En het is steeds zo dat het ofwel werkt met allemaal of niks.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04 02:46
Ik gebruik hier ook een marmitek en zodra er intens licht op schijnt functoneert het een stuk minder. Wellicht kan je hem in een donker hoekje zetten. Het nadeel is dat je gewend bent om richting de tv zappen, dit moet dan naar één of andere hoek gebeuren. Het heeft lang geduurt voordat mijn vriendin dit intuitief deed.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 15:21
Aiaiai, ik heb deze unit net besteld. Misschien ligt het ook aan de "kwaliteit" van de ontvanger en de kabeltjes die het signaal door leiden.... Andere units kosten soms 2-3-4x zo veel. Hoop dat ik dit probleem niet heb.
Pagina: 1